به گزارش زیرنویس ازقزوین، فاطمه خمسه سرپرست راه و شهرسازی شهرستان البرز پیرامون گشت مشترک بازدید از مشاورین املاک گفت: اداره راه و شهرسازی شهرستان البرز با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، تعزیزات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی نسبت به ساماندهی مشاورین املاک و کنترل بازار خارج از شبکه اقدام […]

به گزارش زیرنویس ازقزوین، فاطمه خمسه سرپرست راه و شهرسازی شهرستان البرز پیرامون گشت مشترک بازدید از مشاورین املاک گفت: اداره راه و شهرسازی شهرستان البرز با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، تعزیزات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی نسبت به ساماندهی مشاورین املاک و کنترل بازار خارج از شبکه اقدام به بازدید و سرکشی روزانه دارد.

وی ادامه داد:اداره راه و شهرسازی شهرستان البرز در راستای  آرامش بازار مسکن و نظارت بر بازار سیاه مسکن و قیمت گذاری کاذب در این حوزه فعال می‌باشد.

 وی اضافه کرد: با همکاری گشت مشترک در بازدیدهای روزانه در شهرستان البرز ۲ فقره مشاور املاک  فاقد مجوز پلمب  و یک مشاور املاک دیگر اخطار پملب گرفت.

خمسه بیان داشت:به تمامی مشاورین املاک اعلام کرده ایم باید تمامی قوانین صنفی مشاورین املاک را رعایت کرده ،در غیر این صورت بدون هیچ اغماضی آن واحد متخلف پلمب خواهد شد.

منبع: روابط عمومی اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین

 

لیلا بیگدلی/قزوین

منبع خبر: رکنـا