به گزارش زیرنویس، بازارچه فرشتگان با هدف توانمندسازی،  خودکفایی جامعه هدف و حمایت از جامعه معلولین کشور با محوریت ناشنوایان در سومین سال متوالی خود به همت دکتر علی مقداری رئیس دانشگاه  آزاد اسلامی واحد بین الملل فرشتگان در این دانشگاه آغاز به کار کرد. این بازارچه شامل ۵۷ غرفه است که در آن افراد ناشنوا و کم […]

به گزارش زیرنویس، بازارچه فرشتگان با هدف توانمندسازی،  خودکفایی جامعه هدف و حمایت از جامعه معلولین کشور با محوریت ناشنوایان در سومین سال متوالی خود به همت دکتر علی مقداری رئیس دانشگاه  آزاد اسلامی واحد بین الملل فرشتگان در این دانشگاه آغاز به کار کرد.

این بازارچه شامل ۵۷ غرفه است که در آن افراد ناشنوا و کم شنوا، کم توان جسمی حرکتی و حتی نابینایان از سراسر کشور و همچنین در بخش بین الملل آن از کشور های پاکستان و اندونزی با ارائه غرفه های غذا از کشورهای مذکور حضور دارند.

غذاهای سنتی این کشورها همچون، چون سوپ و چیکن رول بردی به طور خاصی خودنمایی و برای فروش بازدید کنندگان زیادی را به خود جذب می کرد.

در این نمایشگاه دکتر علی مقداری به همراه مسئولین و اعضای هیئت علمی این دانشگاه از کلیه غرفه ها بازدید به عمل آوردند، غرفه هایی چون صنایع دستی، تابلوهای ویتیا، پوشاک، کیف و صنایع چرمی، کارهای دستی طلا وجواهر و…

در این بین همچنین دانشجویان این دانشگاه در غرفه های مجزا نیز نظیر گروه های درسی طلا و جواهر، معماری، نقاشی و گرافیک، طراحی پارچه و لباس و عکاسی محصولات و دست آوردهای خود را به نمایش گذاشته اند.

در ادامه این افتتاحیه قطعات یلدا و آدم برفی به خوانندگی محسن شوشتری و همراهی گروه سرود ناشنوایان این واحد دانشگاهی به نام  آوای فرشتگان اجرا شد و در ادامه هم اجراهای دیگری انجام شد.

گروه سرود آوای فرشتگان به سر پرستی فاطمه سادات سادات مهریزی است که از اعضای آن می توان هانیه کاظمی، مریم عابدینی، منیره سادات غلامی، محبوبه عزیزی، آیدا صادقی، شقایق حسینی، حسین دوست محمدی، محمد قربانی، محمد رضا رجب علی، صبا منوچهری، سحر دهنه، حنانه یعقوب خانی را نام برد.

لازم به ذکر است که بازارچه فرشتگان یلدا از چهارشنبه ۲۹ آذرماه تا ۱ دی ماه ادامه دارد.

 

منبع خبر: رکنـا