پیروزی استقلال برابر نساجی به قول معروف واجب تر از نان شب بود و در صورت تداوم تساوی های استقلال هم صدر از دست می رفت و هم فاصله و اختلاف تا صدر بیشتر می شد. استقلال برد تا حالش خوب شود، استقلال برد تا نوار تساوی ها را قطع کند، استقلال برد تا همچنان […]

- کلوب| حال استقلال خوب شد اما اگر سپاهان...

پیروزی استقلال برابر نساجی به قول معروف واجب تر از نان شب بود و در صورت تداوم تساوی های استقلال هم صدر از دست می رفت و هم فاصله و اختلاف تا صدر بیشتر می شد. استقلال برد تا حالش خوب شود، استقلال برد تا نوار تساوی ها را قطع کند، استقلال برد تا همچنان صدرنشین باقی بماند و به همگان نشان دهد که بیشتر از هر تیم دیگری این جایگاه را دوست دارد. شاید اگر حریفی سرسخت تر از نساجی روبروی استقلال قرار می گرفت کار آبی پوشان در این هفته گره می خورد اما انگار همه چیز مهیا بود تا استقلال صدر را از دست ندهد، حتی با یک بازی بیشتر از سپاهان.

حال استقلال با این برد شیرین خوب شد. بردی که در بهترین زمان ممکن برای آبی پوشان بدست آمد و کاری کرد که همچنان در کورس قهرمانی با خطرناک ترین تعقیب کننده خود یعنی تیم سپاهان بماند و یک فاصله امتیازی بلندی نسبت به پرسپولیس به دست بیاورد.

استقلال باید قدر این هفته هایش را بداند و اگر می خواهد همچنان صدرنشین باقی و هم حال خودش و هم حال هوادارانش خوب بماند، باید دو هفته باقیمانده تا پایان نیم فصل را هم ببرد؛ دوبازی که اتفاقا بازی های آسانی هم نیستند، برابر گل گهر و پیکان که برد آبی ها با قهرمانی نیم فصل توام می شود و گام بلندی برای قهرمانی در پایان فصل است، البته اگر سپاهان بگذارد!

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی