پابلو سارابیا در کنار کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و کیلیان امباپه بازی کرده و سوالی که باید از او پرسید این است که کدامیک بهترین است؟ هافبک اسپانیایی که اکنون در ولوز حضور دارد، مدتی را در رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن سپری کرد. او کریستیانو رونالدو را از نزدیک در سانتیاگو برنابئو دید، و فرصتی […]

- چه کسی بهترین است؟ مسی، رونالدو، یا...؟

پابلو سارابیا در کنار کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و کیلیان امباپه بازی کرده و سوالی که باید از او پرسید این است که کدامیک بهترین است؟

هافبک اسپانیایی که اکنون در ولوز حضور دارد، مدتی را در رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن سپری کرد. او کریستیانو رونالدو را از نزدیک در سانتیاگو برنابئو دید، و فرصتی برای همکاری با مسی، امباپه و نیمار در فرانسه پیدا کرد. رتبه‌بندی این اسطوره‌ها کار آسانی نیست و سارابیا در مورد مدت زمانی که در کنار این بزرگان بود به تاک‌اسپورت گفت: «شگفت‌انگیز است زیرا بازی با این بازیکنان رویاست. تمرین با آنها باورنکردنی است و من چیزهای زیادی یاد گرفتم. گل‌ها، پاس گل‌ها، بسیار مهم است که در لحظه و در تمرینات هر روز تلاش کنیم تا چیزهایی یاد بگیریم. آنها بازیکنان شگفت‌انگیزی هستند. خارج از زمین هم افراد بسیار خوبی هستند و به همین دلیل دلم می‌خواهد این چیزها را به پسرم منتقل کنم.»

از سارابیا خواسته شد که رونالدو، مسی و دیگران را رتبه‌بندی کند، و او گفت: «سؤال بسیار سختی است. کریستیانو چون ذهنیت او واقعا باورنکردنی است. نیمار، توانایی او در متفاوت بودن نسبت به سایر بازیکنان، انجام هر کاری برایش ممکن است، من هرگز چنین چیزی ندیده بودم. بازی او کیفیت زیادی دارد و فوق‌العاده است. مسی، همه قابلیت‌های او، توانایی گلزنی و یافتن راه حل او را می‌دانند.»

سالهاست که در مورد اینکه مسی بهترین بازیکن تاریخ است یا رونالدو بحث می‌شود و هر دو طرفداران بی‌شماری در سراسر جهان دارند. آنها مجموعا ۱۳ توپ طلا دارند و مسی به عنوان بازیکن با استعدادتر در نظر گرفته می‌شود، در حالی که میزان سختکوشی بی‌وقفه رونالدو او را به اوج رسانده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی