پرسپولیس بعد از تساوی در دربی درحالی در اهواز به مصاف استقلال خوزستان رفت که همه فکر می کردند پرسپولیس در یک بازی یکطرفه حریفش را شکست می دهد و تنها تیم بدون برد لیگ را مغلوب خواهد کرد. شرایط در زمین مسابقه اما طور دیگری رقم خورد و پرسپولیس به زحمت توانست از حریف […]

- بازگشت به روش همیشگی/ ریسک گل‌محمدی جواب نداد!

پرسپولیس بعد از تساوی در دربی درحالی در اهواز به مصاف استقلال خوزستان رفت که همه فکر می کردند پرسپولیس در یک بازی یکطرفه حریفش را شکست می دهد و تنها تیم بدون برد لیگ را مغلوب خواهد کرد. شرایط در زمین مسابقه اما طور دیگری رقم خورد و پرسپولیس به زحمت توانست از حریف سختکوشش یک امتیاز بگیرد. نکته عجیب این بازی، تغییر سیستم یحیی گل محمدی بود.

یحیی تصمیم گرفت تیمش را با سیستم ۳ دفاعه به مصاف استقلال خوزستان بفرستد. سیستمی که اصلا جواب نداد و عملکرد ضعیف خط دفاعی پرسپولیس مقابل تیم انتهای جدولی منجر به خوردن دو گل شد. حالا خبر می رسد که یحیی می خواهد دوباره به سیستم قبلی خود برگردد و تیمش را در بازی این هفته مقابل شمس آذر با ۴ مدافع آرایش کند. به این ترتیب یکی از بین فرجی و کنعانی زادگان نیمکت نشین خواهد شد و دانیال اسماعیلی فر و گولسیانی دوباره به ترکیب اصلی پرسپولیس باز خواهند گشت.

منبع: خبـر ورزشی