استقلالی‌ها بازهم در لیگ برتر گل کاشتند
استقلالی‌ها بازهم در لیگ برتر گل کاشتند

به گزارش«اطلاعات آنلاین»، به نقل از سایت ترانسفر مارکت ، تیم فوتبال باشگاه استقلال پُرتماشاگرترین تیم لیگ برتر ایران بوده است. برپایه این گزارش، تیم استقلال از تعداد لحاظ تماشاگران هم محبوب ترین تیم باشگاهی ایران معرفی شده است. سایت ترانفسر مارکت در ارزیابی تعداد تماشاگران لیگ برتر ایران نوشت که آبی پوشان پایتخت به […]

- استقلالی‌ها بازهم در لیگ برتر گل کاشتند

به گزارش«اطلاعات آنلاین»، به نقل از سایت ترانسفر مارکت ، تیم فوتبال باشگاه استقلال پُرتماشاگرترین تیم لیگ برتر ایران بوده است.

برپایه این گزارش، تیم استقلال از تعداد لحاظ تماشاگران هم محبوب ترین تیم باشگاهی ایران معرفی شده است.

سایت ترانفسر مارکت در ارزیابی تعداد تماشاگران لیگ برتر ایران نوشت که آبی پوشان پایتخت به صورت میانگین در هر بازی با ۳۲ هزار تماشاگر بالاترین سهم از حضور هواداران فوتبال در استادیوم‌ها را دارند.

۳۲ هزار و ۲۷۶ نفر استقلالی در هر بازی تیمشان را حمایت کردند. یعنی در هر بازی هواداران آبی پوشان پایتخت بیش از ظرفیت پر ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد( ۲۵ هزار نفری) برای تشویق تیمشان حضور پیدا کردند.

تراکتور تبریز با ۳۱.۷۰۸ هزار نفر در رده دوم ، سپاهان با ۳۱.۱۶۷ هزار در رده سوم ایستادند. پرسپولیس هم با ۲۸.۷۵۰ تماشاگر در هر بازی در رده چهارم محبوب ترین باشگاه های ایران قرار گرفت.

منبع: اطلاعات انلاین