به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «بارسلونا باخت، ولی ۵ میلیون دلار به جیب زد!» این گزارش امروز جمعه نشریه موندو دپورتیوو اسپانیا از دیدار بارسلونا با تیم کلاب آمریکا است. شاگردان ژاوی امروز در یک بازی دوستانه در آمریکا میهمان تیم گمنام کلاب بودند که با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خوردند. […]

- درآمد ۵ میلیون دلاری بارسلونا از یک بازی دوستانه!

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «بارسلونا باخت، ولی ۵ میلیون دلار به جیب زد!» این گزارش امروز جمعه نشریه موندو دپورتیوو اسپانیا از دیدار بارسلونا با تیم کلاب آمریکا است.

شاگردان ژاوی امروز در یک بازی دوستانه در آمریکا میهمان تیم گمنام کلاب بودند که با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خوردند. بارسلونا این روز‌ها در لالیگا شرایط بدی را سپری می‌کند و در این دوستانه هم با بازیکنان جوانش شکست خورد.

طبق گزارش رسانه اسپانیایی بارسلونا با شرکت در این بازی دوستانه در پایان نیم فصل لالیگا، ۵ میلیون دلار معادل دستمزد یک هفته تمام بازیکنانش کسب کرد.

بارسلونا با ۳۸ امتیاز نیم فصل اول را با ایستادن در رده سوم به پایان برد. رئال مادرید با ۴۵ امتیاز با فاصله ۷ امتیازی از رقیب سنتی اش صدرنشین لالیگا است. خیرونا هم با ۴۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا