عفت درویش، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس در اندیمشک اظهار کرد: مرکز توانبخشی پیام و مرکز مثبت زندگی (۱۶۴۲) اندیمشک همزمان با شب یلدا اقدام به برگزاری مراسم گرامیداشت با حضور تعدادی از مسئولان و توانخواهان در تالار خورشید کردند. مسئول مرکز توانبخشی پیام اندیمشک افزود: در این برنامه آیتم‌هایی از جمله […]

- برگزاری مراسم شب یلدا ویژه توانخواهان بهزیستی اندیمشک

عفت درویش، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس در اندیمشک اظهار کرد: مرکز توانبخشی پیام و مرکز مثبت زندگی (۱۶۴۲) اندیمشک همزمان با شب یلدا اقدام به برگزاری مراسم گرامیداشت با حضور تعدادی از مسئولان و توانخواهان در تالار خورشید کردند.

مسئول مرکز توانبخشی پیام اندیمشک افزود: در این برنامه آیتم‌هایی از جمله اجرای نمایش طنز، نمایش عروسکی و شعرخوانی اجرا شد.

وی ضمن اشاره به عملکرد و فعالیت مرکز توانبخشی پیام تصریح کرد: این مرکز ۴۱۰ پرونده حمایتی و توانبخشی و همچنین ۵۰ نفر ظرفیت دارد و ما واسطه‌ای بین مددجویان و اداره بهزیستی هستیم.

درویش عنوان کرد: مرکز علاوه بر تحت پوشش قرار دادن مددجویان، آنها را به صورت گروه‌های همیار تقسیم‌بندی کرده که باعث می‌شود پرونده‌های اجتماعی اشتغال را طبق مهارتی که دارند، در تولیدی‌هایی که بهزیستی در نظر گرفته مشغول به‌کار شوند.

وی با اشاره به اینکه در مرکز مثبت زندگی، بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال نیز انجام می‌شود بیان کرد: در مرکز توانبخشی پیام حرفه‌هایی از جمله چرم‌دوزی، کار با نمد، کاشکی شکسته و فرشینه آموزش داده می‌شود.

مسئول مرکز توانبخشی پیام ادامه داد: تیم تخصصی این مرکز متشکل از صاحب امتیاز، روانشناس، کار درمانگر، مسئول فنی، موسیقی درمانگر، مربی ورزشی، هنری و نمایش‌درمانی است که پس از گذشت ۲۰ سال کماکان به دختران معلول بالای ۱۴ سال خدمات ارائه می‌دهد.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین