به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سایت ترانفسر مارکت در ارزیابی تعداد تماشاگران لیگ برتر ایران نوشت که آبی‌پوشان پایتخت به صورت میانگین در هر بازی با ۳۲ هزار تماشاگر بالاترین سهم از حضور هواداران فوتبال در استادیوم‌ها را دارند. شاگردان نکونام که اکنون صدرنشین لیگ برتر کشورمان تا پایان هفته سیزدهم هستند […]

فوتبال - استقلال بالاتر از تراکتور و سپاهان پُرتماشاگرترین تیم ایران شد/ پرسپولیس در مکان چهارم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سایت ترانفسر مارکت در ارزیابی تعداد تماشاگران لیگ برتر ایران نوشت که آبی‌پوشان پایتخت به صورت میانگین در هر بازی با ۳۲ هزار تماشاگر بالاترین سهم از حضور هواداران فوتبال در استادیوم‌ها را دارند.

شاگردان نکونام که اکنون صدرنشین لیگ برتر کشورمان تا پایان هفته سیزدهم هستند طبق گزارش ترانسفر مارکت از تعداد لحاظ تماشاگران به عنوان محبوب‌ترین تیم باشگاهی ایران معرفی شدند.

۳۲ هزار و ۲۷۶ نفر استقلالی در هر بازی تیمشان را حمایت کردند. یعنی در هر بازی هواداران آبی‌پوشان پایتخت بیش از ظرفیت کامل ورزشگاه ۲۵ هزار نفری امام رضا (ع) مشهد برای تشویق تیمشان حضور پیدا کردند.

تراکتور تبریز با ۳۱.۷۰۸ هزار نفر در رده دوم و سپاهان با ۳۱.۱۶۷ هزار در رده سوم ایستادند. پرسپولیس هم با ۲۸.۷۵۰ تماشاگر در هر بازی در رده چهارم محبوب‌ترین باشگاه‌های ایران قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا