ابوالفضل محمودی نماینده وزن منهای ۶۶ کیلوگرم مردان جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس در خصوص شرایط اردو و زمان بندی مسابقات گفت: اردو‌ها فعلا تا مسابقات قهرمانی کشور تعطیل شده است و انشالله بعد از مسابقات هرچی خدا بخواهد اردو‌ها پیش میرود و در پیش رو رقابت‌های خارجی، مسابقات […]

- هیچ چیز‌ دور از دسترس نیست و می‌توانم در المپیک افتخار آفرینی کنم

ابوالفضل محمودی نماینده وزن منهای ۶۶ کیلوگرم مردان جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس در خصوص شرایط اردو و زمان بندی مسابقات گفت: اردو‌ها فعلا تا مسابقات قهرمانی کشور تعطیل شده است و انشالله بعد از مسابقات هرچی خدا بخواهد اردو‌ها پیش میرود و در پیش رو رقابت‌های خارجی، مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا است که در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که برای کسب سهمیه المپیک هم حساب می‌شود. 

محمودی درباره تعلیق ۴ ساله جودو بیان کرد: این ۴ سال خیلی ورزش جودو را از میادین مسابقات بین المللی عقب انداخت، فیکس تیم ملی هستم و در عوض حریف‌ها هرماه در اردو مشترک و مسابقات بین المللی شرکت می‌کنند خیلی در نتیجه رقابت‌هایشان تاثیر می‌گذارد.
این تعلیق که درست شد به کمک آقای میراسماعیلی اردو‌ها به موقع انجام شد و در رقابت‌ها شرکت کردیم. انشالله برای مسابقات پیش رو بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و کسب سهمیه المپیک کنیم و همه ملی پوشان بتوانند افتخار آفرینی کنند برای کشور و پرچم را بالا ببریم. 

نماینده وزن منهای ۶۶ کیلوگرم مردان جودو به این مورد که بتواند کسب سهمیه کند و در سکو حضور پیدا کند اظهار کرد: با توکل به خدا و با کمک فدراسیون و کادرفنی انشالله بتوانیم تمریناتمان را در اردوی تیم ملی پیش ببریم و بتوانیم قوی‌تر این مسیر را ادامه دهیم که سهمیه المپیک را کسب کنیم و بتوانیم برای خودمان و کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

جودوکار کشورمان به این موضوع که ۴ سال تعلیق این ورزش چقدر باعث عقب افتادنشان شد اشاره کرد و گفت: سالی ۲۰ تا مسابقات مختلف در کشور‌های دنیا برگزار می‌شود و همه رقابت‌ها در سطح جهانی هستند که هم می‌توانند در رنکینگ تاثیر بگذارند و هم باعث می‌شود با حریف‌های مختلف بدن بدن شوی و خود و حریفان را آنالیز کنیم، ببینیم خدا چه می‌خواهد و بتوانیم در مسابقات مختلف شرکت کنیم و نتایج خوبی کسب کنیم. 

وی درآخر درباره کسب مدال در المپیک ادامه داد: تلاشمان را می‌کنیم و تمرینات را منظم انجام می‌دهم و هیچ چیزی دور از دسترس نیست و همه چی شدنی است به کمک خدا و فدراسیون انشالله بتوانیم مثل پنج سال قبل که مدال آسیایی گرفتم افتخار آفرینی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا