موضع‌گیری ضدایرانی روسیه خشم شریعتمداری را هم برانگیخت
موضع‌گیری ضدایرانی روسیه خشم شریعتمداری را هم برانگیخت

حسین شریعتمداری در سرمقاله کیهان به موضعگیری روسیه در برابر جزایر ایرانی واکنش نشان داد و خواستار عذرخواهی دولت روسیه از ایران شد. در بخش‌هایی از یادداشت حسین شریعتمداری، درباره موضع گیری ضدایرانی روسیه درباره جزایر ایرانی آمده است.از کشور‌های عربی حاضر در نشست یاد شده غیر از دشمنی با ایران اسلامی و همراهی با […]

حسین شریعتمداری در سرمقاله کیهان به موضعگیری روسیه در برابر جزایر ایرانی واکنش نشان داد و خواستار عذرخواهی دولت روسیه از ایران شد.

- موضع‌گیری ضدایرانی روسیه خشم شریعتمداری را هم برانگیخت

در بخش‌هایی از یادداشت حسین شریعتمداری، درباره موضع گیری ضدایرانی روسیه درباره جزایر ایرانی آمده است.
از کشور‌های عربی حاضر در نشست یاد شده غیر از دشمنی با ایران اسلامی و همراهی با رژیم صهیونیستی انتظاری نمی‌رود، ولی دولت روسیه باید پاسخگوی اقدام پلشت و غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران باشد. آقای لاوروف از اسناد فراوانی که بر حاکمیت قطعی و بلا منازع ایران بر جزایر سه‌گانه حکایت می‌کند، با خبر است؛ و از این روی اقدام دولت روسیه اگر هم خطا باشد، بوی خیانت می‌دهد و کمترین انتظار از دستگاه دیپلماسی کشورمان آن است که از دولت روسیه بخواهد رسماً و علناً از اقدامی که علیه تمامیت ارضی ایران اسلامی انجام داده است پوزش بخواهد و با توجه به اسناد غیرقابل انکار موجود، بر حاکمیت ایران بر سه جزیره یاد شده تاکید کند.

منبع: اطلاعات انلاین