ممنوعیت وارد کردن خودروی لوکس برای ملی‌پوشان فوتبال خبر شوک‌آوری برای آنها بود، از این جهت که حدود ۱۰ بازیکن تیم ملی خودروهای وارد کرده خود را بدون پلاک کردن فروخته بودند و منتظر مجوز نهایی بودند تا اتومبیل لوکس را پلاک کنند.  اکثر آنها حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومانی سود کرده بودند که […]

- قیمت حواله خودروهای وارداتی ملی‌پوشان مشخص شد

ممنوعیت وارد کردن خودروی لوکس برای ملی‌پوشان فوتبال خبر شوک‌آوری برای آنها بود، از این جهت که حدود ۱۰ بازیکن تیم ملی خودروهای وارد کرده خود را بدون پلاک کردن فروخته بودند و منتظر مجوز نهایی بودند تا اتومبیل لوکس را پلاک کنند.

 اکثر آنها حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومانی سود کرده بودند که با باطل شدن این مجوز درواقع معامله آنها هم به هم خورده است. در چنین شرایطی طبیعی است که برخی از این بازیکنان حسابی از کوره در رفته و به این فکر بیفتند که چه مسیری را پیش بگیرند.

در همین راستا آنها در اولین اقدام به فدراسیون فوتبال فشار آوردند که به دنبال گرفتن مجوز آنها باشد و به رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری اعتراض کند که درنهایت فدراسیون روز گذشته بیانیه‌ای در این زمینه صادر کرد. درحقیقت این بیانیه با فشار چند ملی‌پوش شاخص صادر شد.

منبع: خبـر ورزشی