پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و مشخص شدن چهره ۱۶ تیم صعود کننده به مرحله حذفی رقابت‌ها، کمپانی EA که بازی پرطرفدار FC یا همان فیفا را روانه بازارهای جهانی می‌کند تیم منتخب مرحله گروهی این فصل از لیگ قهرمان را منتشر کرد که در این بین نام مهدی طارمی نیز به […]

لیگ قهرمانان آسیا, مهدی طارمی - کلوب| EA طارمی را به هالند ترجیح داد!

پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و مشخص شدن چهره ۱۶ تیم صعود کننده به مرحله حذفی رقابت‌ها، کمپانی EA که بازی پرطرفدار FC یا همان فیفا را روانه بازارهای جهانی می‌کند تیم منتخب مرحله گروهی این فصل از لیگ قهرمان را منتشر کرد که در این بین نام مهدی طارمی نیز به چشم می‌خورد.

ستاره بوشهری پورتو که در این فصل علیرغم بازی‌های موثر خود تنها در دیدار مقابل آنتورپ بلژیک موفق به گلزنی برای پورتو پرتغال شده بود، نظر الکترونیک آرتز را به خود جلب کرد تا در کنار ستاره‌های صاحب نام دنیا فوتبال نظیر امباپه، گریزمان، رودریگو، بلینگهام و کانسلو، موفق به کسب کارت ویژه این رویداد شود و با قدرت مطلوب ۸۷، گیمرهای دنیا را به استفاده از خود ترغیب ‌کند.

نکته جالب توجه دیگر درباره لیست منتشر شده از سوی EA غیبت ارلینگ هالند در جمع ۱۶ بازیکن برتر مرحله گروهی است! در حالی که فودن و آلوارز از بین سیتیزن‌ها در جمع برترین‌های این مرحله قرار دارند، الکترونیک آرتز طارمی را به غول نروژی ترجیح داده است!

گفتنی است کارت مهدی طارمی نظیر سایر کارت‌های این رویداد قابلیت ارتقا نیز دارد؛ به این صورت که اگر پورتو موفق شود از جدال مقابل آرسنال در مرحله ۱/۸ لیگ قهرمانان سربلند بیرون آید، می‌تواند قدرت کارت خود را بهبود ببخشد!

محمدرضا سلیمی| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی