به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد زارعی  رئیس پلیس راه لرستان دوم دی‌ماه با اعلام این خبر بیان کرد: شامگاه یکم دی‌ماه برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور پلدختر- اندیمشک بلافاصله عوامل انتظامی، پلیس راه و امدادی در محل حاضر شدند. وی افزود: بر اثر این سانحه که بین […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد زارعی  رئیس پلیس راه لرستان دوم دی‌ماه با اعلام این خبر بیان کرد: شامگاه یکم دی‌ماه برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور پلدختر- اندیمشک بلافاصله عوامل انتظامی، پلیس راه و امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: بر اثر این سانحه که بین یک دستگاه کامیون ایسوزو و یک دستگاه پژو ۴۰۵ رخ داده بود، ۳ سرنشین خودروی پژو ۴۰۵ در دم فوت و راننده و دیگر سرنشین پژو نیز مجروح شدند.

رئیس پلیس راه لرستان با اشاره به اینکه مجروحان توسط دستگاه‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: علت اصلی تصادف تجاوز به چپ از سوی پژو ۴۰۵ بوده است که متاسفانه این حادثه را رقم زده است.

سرهنگ زارعی در پایان به رانندگان توصیه کرد، در رانندگی همیشه جانب احتیاط را در نظر بگیرند و با احترام به قوانین و مقررات رانندگی از وقوع حوادث تلخ و دلخراش جلوگیری کنند.

منبع خبر: رکنـا