سعید دقیقی در نشست خبری پیش از دیدار شمس آذر مقابل پرسپولیس اظهار داشت: یک بازی سخت برابر یک تیم فوق‌العاده قدرتمند و با بازیکنان شایسته و مربی خوب و همچنین تماشاگران بسیار فرهیخته داریم. کار بسیار سختی داریم و در روزهای گذشته سعی کردیم نقاط ضعف و قوت حریف را بشناسیم و براساس آن […]

- قرار نیست مقابل پرسپولیس ضد فوتبال بازی کنیم/ فوتبال باید با همه رشته‌ها فرق کند

سعید دقیقی در نشست خبری پیش از دیدار شمس آذر مقابل پرسپولیس اظهار داشت: یک بازی سخت برابر یک تیم فوق‌العاده قدرتمند و با بازیکنان شایسته و مربی خوب و همچنین تماشاگران بسیار فرهیخته داریم. کار بسیار سختی داریم و در روزهای گذشته سعی کردیم نقاط ضعف و قوت حریف را بشناسیم و براساس آن تاکتیک موردنظرمان را اجرا کنیم. پرسپولیس با توجه به اینکه در بازی‌های اخیرش امتیازات لازم را نگرفته است قطعاً فردا به دنبال کسب حداکثر امتیاز خواهد بود. ما هم تیم دست و پابسته‌ای نیستیم و بازیکنان ما امسال ثابت کردند که در برابر تیم‌های قدرتمند با بالاترین کیفیت بازی می‌کنند. اولویت ما در بازی فردا بازی زیباست تا کسب امتیاز. ما جزو معدود تیم‌هایی بودیم که در بازی‌های گذشته فرم فوتبال را خراب نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر در پاسخ به این سؤال که شکل بازی تیمش در بازی فردا چگونه خواهد بود و ترسی از اینکه مقابل پرسپولیس باز بازی کنند و گل‌های زیادی دریافت کنند ندارند، گفت: بچه‌های ما قبلاً خودشان را نشان دادند. در دیدار با استقلال هم با یک بازی خوب به حداقل امتیاز رسیدیم. ما فولاد، تراکتور و ملوان را در خانه خودشان بردیم و این موضوع نشان از شایستگی تیم ماست، اما این دلیل نمی‌شود که مغرور شویم و تلاش‌مان را کم کنیم. ما یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل‌مان را فردا مقابل پرسپولیس داریم. با توجه به شرایط جدول همه تیم‌های بالای جدول باید در هر بازی برنده باشند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند، با توجه به کیفیتی که سپاهان نشان داده، همین‌طور استقلال امتیازات خوبی کسب کرده، تراکتور هم بعد از بازی ما همه بازی‌هایش را برده است، اما پرسپولیس یک مقدار از رقبا عقب مانده و به دنبال این است که این وضعیت را جبران کند. قطعاً بازی سختی داریم، ولی اصلاً دنبال این نیستیم که ضدفوتبال بازی کنیم. تیم ما یکی از تیم‌های پرموقعیت تا اینجای فصل بوده است و سعی می‌کنیم این روند را ادامه دهیم. در خط دفاع هم کیفیت‌مان در سه بازی گذشته خوب بوده است و یک گل خوردیم و این روند را نیز می‌خواهیم ادامه دهیم.

سرمربی شمس آذر افزود: درباره بحث مجوز هم باید بگویم، با نهایت احترام به تمام رشته‌ها، فوتبال در تمام دنیا از تمام رشته‌ها فاصله گرفته است. امیدوارم به جایی برسیم که ورزش به جایگاهی برسد که برای تمام کسانی که در ورزش فعالیت می‌کنند، ارزش قائل باشیم. رقابت در ورزش مختص به یک وزارتخانه یا یک فدراسیون نیست و دولت‌ها رقابت‌شان را در حوزه ورزش می‌بینند و ان‌شاءالله به جایگاهی برسیم کسی که یک مدال آسیایی و المپیک می‌گیرد به همان اندازه از آنها هم قدردانی شود. من موافقم که فوتبال باید با همه رشته‌ها فرق کند، ولی این را هم می‌گویم که حق تمام ورزشکاران در تمام رشته‌ها را باید بدهیم و این چیزی که الان دریافت می‌کنند حق‌شان نیست. اگر مجوز ورود خودرو را ندهیم باید طور دیگری پاداش بدهیم. عربستان هم صعود نکرد، ولی وقتی آرژانتین را بردند پاداش‌شان مشخص بود. 

منبع: خبـر ورزشی