به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، انتقادات شدیدی را به مسئولان فوتبال انگلیس وارد کرد، به دلیل برنامه بازی‌ها و ترجیح برخی باشگاه‌ها (از جمله لیورپول) بر سایرین. کلوپ به گاردین گفت: «پنجشنبه، تیم من یک جلسه ریکاوری داشت و نیم ساعت تمرین کردیم، بعد از بازی در روز […]

- فریاد کلوپ در دفاع از وستهم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، انتقادات شدیدی را به مسئولان فوتبال انگلیس وارد کرد، به دلیل برنامه بازی‌ها و ترجیح برخی باشگاه‌ها (از جمله لیورپول) بر سایرین.

کلوپ به گاردین گفت: «پنجشنبه، تیم من یک جلسه ریکاوری داشت و نیم ساعت تمرین کردیم، بعد از بازی در روز چهارشنبه و سه‌شنبه گذشته تمرین کوتاه‌تری داشتیم. ما روی ضربات ایستگاهی تمرین کردیم و ۳۵ دقیقه بحث تاکتیکی داشتیم. دوشنبه گذشته پس از انجام یک مسابقه در روز یکشنبه ریکاوری داشتیم، در حالی که روز شنبه ۳۵ دقیقه تمرین کردیم، پس از آن که در روز جمعه بلافاصله پس از انجام بازی در روز پنجشنبه ریکاوری کردیم.»

کلوپ ادامه داد: «دیدم ساعت ۱۲:۳۰ روز شنبه وستهم بازی می‌کند و در اینجا باید یک سوال مهم بپرسید: آیا این عادلانه است؟ شما در رقابتی بازی می‌کنید که باید با همه تیم‌ها یکسان رفتار شود.

وستهام چهارشنبه در جام اتحادیه به مصاف لیورپول رفت و بعدازظهر امروز در لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت.

کلوپ ادامه داد: «هواداران وستهم از مویس پس از شکست سنگین برابر ما انتقاد کردند و آن‌ها با کمترین استراحت باید برابر یونایتد قرار بگیرد. اما راه حل جایگزین چیست؟ باید تغییرات ایجاد شود. امروز شنبه ساعت ۱۷:۳۰ بازی می‌کنیم و این به این معنی است که بازیکنان من بیشتر می‌خوابند، در حالی که بازیکنان وستهام ساعت ۷:۳۰ بیدار می‌شوند. این عادلانه است؟ چرا آن‌ها (مسئولان) نمی‌توانند مسئله‌ای به این واضحی را ببینند؟»

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا