به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از اسپورت، سال ۲۰۲۳ برای بارسا خوب تمام نشد. مدافع عنوان قهرمانی لالیگا در بازی دوستانه برابر آمه‌ریکا مکزیک ۳-۲ شکست خورد و این را باید به شکست برابر خیرونا، تساوی برابر والنسیا و برد خفیف مقابل قعرنشین لالیگا، اضافه کرد. بارسا در لالیگا فصل قبل […]

- قول ژاوی به لاپورتا برای کسب ۲ جام

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از اسپورت، سال ۲۰۲۳ برای بارسا خوب تمام نشد. مدافع عنوان قهرمانی لالیگا در بازی دوستانه برابر آمه‌ریکا مکزیک ۳-۲ شکست خورد و این را باید به شکست برابر خیرونا، تساوی برابر والنسیا و برد خفیف مقابل قعرنشین لالیگا، اضافه کرد.

بارسا در لالیگا فصل قبل در چنین مقطعی ۴۷ امتیاز داشت و با ۵ امتیاز بیشتر از رئال صدرنشین بود. امسال بارسا با ۳۹ امتیاز سوم است و هفت امتیاز کمتر از رئال صدرنشین دارد، با این حال ژاوی اطمینان دارد که در پایان فصل، جام خواهند برد.

او در ملاقات اخیرش با لاپورتا به وی قول داده که تیم تحت هدایتش حداقل دو جام در فصل جاری خواهد برد و اولی نیز سوپرجام است. سوپرجام در هفته سوم دی ماه در ریاض برگزار می‌شود و بارسا در نیمه نهایی باید به مصاف اوساسونا برود. برنده این بازی به مصاف پیروزی دربی مادرید خواهد رفت.

بارسا فصل قبل در فینال رئال را ۳-۱ برد و روحیه مضاعفی برای ادامه فصل گرفت. ژاوی خوشبین به تکرار قهرمانی است و این عنوان را برای شروع با روحیه‌تر نیم فصل دوم مهم می‌داند. هدف بعدی بارسا کوپا دل ری و لالیگا خواهد بود ضمن اینکه نیم نگاهی نیز به لیگ قهرمانان دارند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا