به گزارش زیرنویس از هشترود؛ سرهنگ  محمد جلیلیان ظهار داشت؛ طی بیست و چهار گذشته و در ادامه تلاش های بی وقفه ماموران انتظامی  شهرستان شبستر تعداد دو دستگاه خودروی سرقتی در سطح حوزه این انتظامی کشف  و سارق حرفه‌ای با پنج فقره سرقت دستگیر گردید. سرهنگ جلیلیان عنوان کرد ماموران کلانتری های ۱۱ شبستر […]

به گزارش زیرنویس از هشترود؛ سرهنگ  محمد جلیلیان ظهار داشت؛ طی بیست و چهار گذشته و در ادامه تلاش های بی وقفه ماموران انتظامی  شهرستان شبستر تعداد دو دستگاه خودروی سرقتی در سطح حوزه این انتظامی کشف  و سارق حرفه‌ای با پنج فقره سرقت دستگیر گردید.

سرهنگ جلیلیان عنوان کرد ماموران کلانتری های ۱۱ شبستر و ۱۳ تسوج این انتظامی  در یک رشته عملیات جداگانه و پس از بررسی پلاک خودرو و استعلام از مرکز پیام موفق به کشف دو دستگاه خودروی سرقتی شدند.

در عملیات دیگری ماموران انتظامی بخش

صوفیان موفق شدند سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی را با پنج فقره سرقت دستگیر کنند.

وی افزود ؛سارقان در بازجویی پلیسی به سرقت‌های خود اعتراف نموده که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ جلیلیان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه ناهنجاری مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام گردد.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

 

منبع خبر: رکنـا