در آخرین و مهمترین بازی از شب سوم از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و لیورپول، تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی مسابقات در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با وجود موقعیت‌های گلزنی پرتعدادی که دو تیم روی دروازه یکدیگر به وجود آوردند در نهایت با تساوی یک – […]

- تقسیم امتیازات آرسنال و لیورپول در مرسی‌ساید؛ بزن‌بزن در آنفیلد برنده نداشت!/ توپچی‌ها صدرنشین کریسمس شدند

در آخرین و مهمترین بازی از شب سوم از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و لیورپول، تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی مسابقات در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با وجود موقعیت‌های گلزنی پرتعدادی که دو تیم روی دروازه یکدیگر به وجود آوردند در نهایت با تساوی یک – یک خاتمه یافت.

بازی با برتری زودهنگام تیم فوتبال آرسنال آغاز شد چرا که این تیم در دقیقه ۴ بازی توسط گابریل ماگالائس گل نخست را به ثمر رساند. برتری مهمان لندنی تا دقیقه ۲۹ پابرجا بود تا اینکه محمد صلاح ستاره مصری لیورپول با پاسی از ترنت الکساندر آرنولد گل تساوی را برای تیم میزبان زد. پس از این گل دو تیم به حملات خود ادامه دادند و موقعیت‌های مسلمی هم برای گلزنی داشتند که البته باعث نشد توپ دیگری از خط دروازه‌ دارندگان بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر عبور کند.

به این ترتیب چهارمین تساوی آرسنال و ششمین تساوی لیورپول در این فصل لیگ برتر رقم خورد. این نتیجه آرسنال ۴۰ امتیازی شد صدر جدول را در آستانه کریسمس حفظ کرد. لیورپول هم با یک امتیازی که از این بازی خانگی کسب کرد ۳۹ امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به استون‌ویلا جای این تیم را در رده دوم جدول گرفت.

منبع: خبـر ورزشی