به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، اینیگو مارتینز مدافع بارسلونا در حال ریکاوری از مصدومیت بوده و ممکن است برای بازی بعدی تیمش به میادین بازگردد. مارتینز به دلیل مشکل همسترینگ که در پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید در ابتدای ماه رخ داد، چند ماهی از میادین دور بود. براساس گزارشات منتشرشده احتمالا این […]

- بازگشت مدافع بارسلونا به میادین

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، اینیگو مارتینز مدافع بارسلونا در حال ریکاوری از مصدومیت بوده و ممکن است برای بازی بعدی تیمش به میادین بازگردد.

مارتینز به دلیل مشکل همسترینگ که در پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید در ابتدای ماه رخ داد، چند ماهی از میادین دور بود. براساس گزارشات منتشرشده احتمالا این مدافع میانی کاتالان‌ها ‌تواند برای رویارویی با لاس‌پالماس در تاریخ ۴ ژانویه در اولین بازی بارسا در سال ۲۰۲۴ آماده باشد.

هدف واقعی باشگاه این است که مارتینز را برای سوپرکاپ اسپانیا در اختیار داشته باشد اما این احتمال وجود دارد که او قبل از آن چراغ سبز برای بازگشت دریافت کند. بارسلونا در مرحله نیمه نهایی باید مقابل اوساسونا در تاریخ ۱۱ ژانویه به میدان برود و در سطح فینالیست شدن با برنده رئال مادرید و اتلتیکو مادرید رقابت خواهد کرد. 

بازگشت مارتینز به ژاوی گزینه دیگری در دفاع میانی به همراه رونالد آرائوخو، آندریاس کریستنسن و ژول کونده خواهد داد. دفاع در این فصل برای بارسا یک نقطه ضعف بوده چرا که دروازه این تیم تاکنون ۲۱ بار در لالیگا باز شده است. 

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا