علیرضا خانی شنبه‌شب در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به جعل امضا و اثر انگشت خود در سند مورداختلاف باشگاه استقلال تهران خاطر نشان کرد: ۲۲ سال سابقه کاری در حوزه مالی دارم و به مقررات و قوانین واقف بوده و می‌دانم بسیاری از مسائل باید در باشگاه حل و فصل شود و به دنبال […]

- جعل کردند، حالا سند جدید ساخته‌اند که...

علیرضا خانی شنبه‌شب در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به جعل امضا و اثر انگشت خود در سند مورداختلاف باشگاه استقلال تهران خاطر نشان کرد: ۲۲ سال سابقه کاری در حوزه مالی دارم و به مقررات و قوانین واقف بوده و می‌دانم بسیاری از مسائل باید در باشگاه حل و فصل شود و به دنبال رسانه‌ای کردن این موضوع هم نبودم. اما اتفاقاتی رخ داده که باید در نهادهای قضایی بررسی تا شفاف‌سازی صورت گیرد.

وی ادامه داد: وقتی قراردادی در هیئت مدیره مطرح و بعد تایید نشده، چطور می‌توان آن را به رسمیت شناخت. همان روز هم اعلام کردم قرارداد مربوطه خلاف قوانین است اما بعد از مدتی دیدم قرارداد امضا شده و مشخصات من روی آن است. به همین دلیل حق قانونی خود می‌دانم شکایتی را مطرح و آن پیگیری کنم.

عضو هیئت مدیره استقلال تاکید کرد: اتفاق دیگری که رخ داد این است که بعد از شکایت من صورت‌جلسه‌ای به تاریخ ۲۷ تیرماه تنظیم شد که در آن من را به عنوان فردی غایب اعلام کرده و مواردی ذکر شده که چگونه می‌توان قراردادها را امضا کرد. اما همه صورت‌جلسات ما به ترتیب و شماره‌دار است و این سند جدید تاریخ هم ندارد.

خانی گفت: به هر حال این موضوع به صورت قضایی در حال بررسی است و منتظر هستیم تا شفاف‌سازی صورت گیرد.

منبع: خبـر ورزشی