سردار آزمون اگر چه در مصاف با ناپولی گل نزد اما پا قدم او برای رم خوش یمن بود چرا که بعد از ورود وی به میدان، رم دوبار به گل رسید. سردار در بیشتر حملات صورت گرفته رم بعد از ورود به میدان در بطن حرکات قرار داشته و حتی گل نخست بعد از […]

سردار آزمون اگر چه در مصاف با ناپولی گل نزد اما پا قدم او برای رم خوش یمن بود چرا که بعد از ورود وی به میدان، رم دوبار به گل رسید. سردار در بیشتر حملات صورت گرفته رم بعد از ورود به میدان در بطن حرکات قرار داشته و حتی گل نخست بعد از آن به ثمر رسید که سردار آزمون دروازه تیم ناپولی را نشانه گرفت اما توپ بلوکه شد و در نهایت همان توپ تبدیل به گل شد.

در حملات رم بعد از ورود سردار آزمون به زمین بیشتر توپ‌ها به لوکاکو ختم می‌شد، در حالی که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران هم در موقعیت‌های خوبی قرار داشت. آزمون از این موضوع به نظر کمی گله‌مند بود و شاید مورینیو این موضوع را مورد بررسی قرار دهد؛ چون سردار در شادی‌های بازیکنان رم حضور پررنگی نداشت.

عملکرد سردار آزمون در تیم رم مورد تایید مورینیو است و رسانه‌های ایتالیایی هم از این خرید به عنوان یکی از خریدهای خوب رم یاد می‌کنند.

مورینیو بررسی می‌کند؛ به سردار به اندازه لوکاکو پاس نمی‌دهند؟

منبع: خبـر ورزشی