از آنجا که مهدی طارمی نزدیک به یک ماه و شاید هم کمی بیشتر درگیر همراهی تیم ملی در جام ملت ها خواهد بود، پیش بینی می شد قبل از ترک اردوی پورتو، تیم جدید خود را مشخص کند اما قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد. بر اساس جلسه برگزار شده میان مدیر برنامه مهدی […]

- نقشه جالب پورتو برای مهدی طارمی؛ لژیونر ایرانی با خیال راحت وارد اردوی تیم ملی می شود!

از آنجا که مهدی طارمی نزدیک به یک ماه و شاید هم کمی بیشتر درگیر همراهی تیم ملی در جام ملت ها خواهد بود، پیش بینی می شد قبل از ترک اردوی پورتو، تیم جدید خود را مشخص کند اما قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد.

بر اساس جلسه برگزار شده میان مدیر برنامه مهدی طارمی و رئیس باشگاه پورتو که آنلاین بوده مهدی طارمی تا پایان فصل در تیم پورتو می ماند و در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد اردوی تیم را ترک خواهد کرد. به واقع باشگاه پورتو قید فروش مهدی طارمی و سود چند میلیون دلاری را زده اما در عوض می تواند از این بازیکن در دور برگشت مسابقات لیگ برتر پرتغال و بازی های اروپایی سود ببرد که این موضوع هم در صورت موفقیت می تواند آورده هایی بیش از فروش مهدی طارمی برای پورتو داشته باشد.

نکته ی مهم دیگر اینکه باشگاه هایی که با طارمی وارد مذاکره شده اند بدشان نمی آید تا قرارداد این بازیکن با پورتو تمام شود. واقعیت این است که مهدی طارمی از ۳۰ سالگی عبور کرده و باشگاه های اروپایی حاضر نیستند، برای خرید بازیکنان در این شرایط سنی، هزینه های میلون دلاری متقبل شوند.

منبع: خبـر ورزشی