به گزارش خبرنگار مهر، در هفته هفدهم مسابقات سری آ ایتالیا شامگاه شنبه تیم فوتبال «آ اس رم» میزبان «ناپولی» بود که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر صفر «رم» به پایان رسید. گل‌های رم در این مسابقه را «پلگرینی »(۷۶) و «لوکاک و»(۹۰+۶) به ثمر رساندند. «خوزه مورینیو» در این مسابقه از […]

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته هفدهم مسابقات سری آ ایتالیا شامگاه شنبه تیم فوتبال «آ اس رم» میزبان «ناپولی» بود که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر صفر «رم» به پایان رسید.

گل‌های رم در این مسابقه را «پلگرینی »(۷۶) و «لوکاک و»(۹۰+۶) به ثمر رساندند.

«خوزه مورینیو» در این مسابقه از ترکیب «لوکاکو» و «بلوتی» در خط حمله خود استفاده کرد و با وجود مصدومیت «دیبالا»، سردار آزمون را در ترکیب اولیه قرار نداد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در نیمه دوم در حالی که همه چیز برابر دنبال می‌شد در دقیقه ۶۶ «متئو پولیتانو» از تیم ناپولی با دریافت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا شرایط به سود شاگردان مورینیو شود. به دنبال این اخراج تیم ناپولی عقب نشست و در دقیقه ۷۱ سردار آزمون، «الشراوی» و «پلگرینی» وارد زمین شدند تا قدرت تهاجمی این تیم افزایش پیدا کند.

در دقیقه ۷۶ توپ در داخل محوطه جریمه به سردار آزمون رسید و ضربه پای چپ او با برخورد با مدافع ناپولی بلوکه شد و توپ برگشت روی نقطه پنالته به پلگرینی رسید و او هم در شرایطی که پشت به دروازه بود با یک چرخش تماشایی توپ را به کنج دروازه ناپولی فرستاد تا تیم رم با تأثیری که آزمون روی این گل داشت با یک گل پیش بیفتد.

پس از این گل در حالی که در دقیقه ۹۵ بازیکنان رم در شرایط حمله قرار داشتند مدافعان ناپولی با یک توپ ربایی قصد داشتند ضد حمله‌ای را تدارک ببینند که در این صحنه سردار آزمون با شیطنت توپ را از مقابل پای بازیکنان ناپولی دور کرد و مانع از شروع مجدد سریع بازی شد که داور او را با کارت زرد جریمه کرد.

در ادامه و در دقیقه ۸۶ «اوسیمن» هم با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا اوضاع برای آبی پوشان ناپولی سخت‌تر شود و در حالی که با ۹ بازیکن برای جبران گل خورده جلو کشیده بودند این لوکاکو بود که موفق شد روی یک ضد حمله دروازه ناپولی را برای بار دوم باز کند تا این مسابقه در نهایت با برتری ۲ بر صفر رم به پایان برسد.

رم با این پیروزی ۲۸ امتیازی شد و به رده ششم جدول رده بندی سری آ ایتالیا صعود کرد و ناپولی هم با ۲۷ امتیاز در جایگاه هفتم ایستاد.

در جدول رده بندی سری آ ایتالیا اینتر با ۴۴ امتیاز صدرنشین است و یوونتوس با ۴۰، میلان با ۳۳، بولونیا با ۳۱ و فورنتینا با ۳۰ امتیاز در رده‌های دوم تا پنجم قرار دارند.

منبع: مـهر