به گزارش زیرنویس، ملیکا محمدی ، بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان امروز همراه با ۲ هم تیمی‌اش یعنی بهناز طاهرخانی و زهرا خاجوی درباشگاه خاتون بم در ورودی شهر بم دچار سانحه تصادف شده و جان خود را از دست داد. این اتفاق براثر واژگونی خودروی تیبا بازیکنان تیم ملی و خاتون بم در دوراهی […]

به گزارش زیرنویس، ملیکا محمدی ، بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان امروز همراه با ۲ هم تیمی‌اش یعنی بهناز طاهرخانی و زهرا خاجوی درباشگاه خاتون بم در ورودی شهر بم دچار سانحه تصادف شده و جان خود را از دست داد.

این اتفاق براثر واژگونی خودروی تیبا بازیکنان تیم ملی و خاتون بم در دوراهی باغچمک باعث مصدومیت سه نفر و فوت یک نفر شد.

مریم منظمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دراین خصوص اظهار داشت: هنوز هم درگذشت ملیکا محمدی را باور ندارم. او یکی از بازیکنان بسیار باشخصیت و خوب تیم ملی بود و واقعا چنین اتفاقی قابل باور نیست.

وی با بغض و چشمانی گریان عنوان کرد: این خبر را صبح امروز از رسانه‌ها شنیدم اما ساعت ۱۸ به سمت بم پرواز دارم تا وضعیت را بررسی کنم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تصریح کرد: او با وجود اقامت خانواده‌اش در آمریکا به دلیل علاقه شدید به مردم ایران و تیم ملی، بازی برای کشورمان را انتخاب کرد و این اتفاق نشان می‌دهد چه قدر شخصیت بزرگ و وطن‌پرستی داشت.

منظمی درمورد آخرین وضعیت بهناز طاهرخانی و زهرا خاجوی اضافه کرد: تا جایی که من اطلاع دارم حال این ۲ بازیکن بهتر شده است و دچار شکستگی هستند.

گفتنی است براساس اخبار تایید نشده، بهناز طاهرخانی پس از این اتفاق دچار خونریزی مغزی شده و پزشکان مشغول مداوایش هستند. خواجوی هم از ناحیه لگن دچار شکستگی شده است.

منبع: فارس

منبع خبر: رکنـا