ورود به مسائل حاشیه‌ای برای پرسپولیس دردسرساز شد/ سرخپوشان به شمس‌آذر باج نمی‌دهند
ورود به مسائل حاشیه‌ای برای پرسپولیس دردسرساز شد/ سرخپوشان به شمس‌آذر باج نمی‌دهند

جمشید شاه محمدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر شمس آذر اظهار کرد: شمس آذر تیم خوب و دونده ای است و کادر فنی خوبی در اختیار دارد و اگر پرسپولیس این بازی را آسان بگیرد امکان باختش وجود دارد. سرخپوشان باید کوبنده ظاهر شوند.  شاه محمدی درباره علت ناکامی پرسپولیس در کسب […]

- ورود به مسائل حاشیه‌ای برای پرسپولیس دردسرساز شد/ سرخپوشان به شمس‌آذر باج نمی‌دهند

جمشید شاه محمدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر شمس آذر اظهار کرد: شمس آذر تیم خوب و دونده ای است و کادر فنی خوبی در اختیار دارد و اگر پرسپولیس این بازی را آسان بگیرد امکان باختش وجود دارد. سرخپوشان باید کوبنده ظاهر شوند. 

شاه محمدی درباره علت ناکامی پرسپولیس در کسب برد در هفته های اخیر ، گفت: من فکر می کنم بازیکنان هنوز اعتماد به نفس خوبی پیدا نکرده اند.  زمانی که یک تیم اعتماد به نفسش را از دست می دهد و به مساوی و باخت عادت می کند  یک مقدار بردن برایش سخت می شود. همچنین  خط حمله پرسپولیس ضعیف است و  مهره های خوبی در جلو نداریم و فشار  روی گلر و  ‌دفاع می آید، معمولا این شرایط  برای تیم سخت می شود و امکان مساوی یا باخت وجود دارد. به نظرم گل محمدی باید تغییراتی در تاکنیک تیمی و نفرات بدهد تا  تیم را از بحران خارج کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه چه کسی مقصر این ناکامی است، گفت: به نظرم  مدیریت، کادر فنی و بازیکنان مقصر هستند و یک تیم نتیجه نمی گیرد نمی  توانیم بگوییم که فقط یحیی مقصر است و صددرصد  مدیریت باشگاه هم تقصیر دارد که نتوانسته بازیکنانی که گل محمدی می خواسته را بگیرد.  بازیکنان هم مقصر هستند چون بعضی جاها کم کاری کردند. سرمربی تیم هم مقصر است چون می توانسته بازیکنان بهتری را جایگزین نفرات در زمین مسابقه کند. همچنین سرخپوشان  چند بازیکن از دست دادند و نتوانستند مهره های خوبی را جایگزین کنند. همه  دست به دست هم دادند تا امسال یک تیم متوسط  از پرسپولیس داشته باشد.  البته پرسپولیس جزو ۳ تیم اول  خواهد بود اما یک مقدار کارشان سخت شد. 

او ادامه داد: پرسپولیس زیاد وارد حاشیه شد  و موقعی که یک تیم  به مسائل حاشیه ای توجه می کند افکارش در زمین مسابقه را به کوچه و خیابان می برد.  سرخپوشان باید به چارچوب زمین مسابقه و افکار تیمی برمی گشتند. متاسفانه همه به حواشی ورود کردند  آدم قوی می خواهد که  این تیم را جمع کند و فکر می کنم گل محمدی و درویش و پیشکسوتان می توانند این کار را انجام بدهند.

شاه محمدی درباره  اینکه آینده پرسپولیس را چطور می بیند، گفت: صددرصد، پرسپولیس تیم معمولی نیست و بزرگ است و هر لحظه می تواند از این بحران خارج شود. مگر در فصل گذشته رتبه چهارم را نداشت اما در نهایت قهرمان شد. الان هم دیر نیست و یک نیم فصل دیگر هم داریم که پرسپولیس می تواند بازیکنان خوبی بگیرد  واز همین الان می تواند برابر شمس آذر استارت بزند. هر لحظه می تواند وضعیتش را تغییر بدهد به شرطی که مدیریت باشگاه کمک کند و هزینه بازیکنان مدنظر گل محمدی را تامین کند وگرنه با این مهره ها کار سخت است. 

او درباره اینکه نتیجه بازی را چطور پیش بینی می کند، گفت: پرسپولیس ۲ بر صفر این بازی را پیروز می شود. تخصص تیم سعید دقیقی این است که تیم های بزرگ را می برد  اما مطمئنم پرسپولیس شرایط را می داند و باج به این تیم نمی دهد.

باشگاه خبرنگاران