به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی، گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده کهریزک، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۷۰ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی، گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده کهریزک، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۷۰ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با سو استفاده از تاریکی هوا و محیط های خودروهای پارک شده، در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب واقدام به سرقت محتویات داخل و قطعات خودروها می نمایند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: عوامل کلانتری کهریزک با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی، در نهایت در دوم دی ماه سال جاری هویت و مخفیگاه متهم را که دارای سابقه بود، شناسایی شد.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته به مخفیگاه متهم مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را در دستگیر کردند، در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد ۲ جفت باند، یک عدد ضبط خودرو، یک عدد ساب، ۲ عدد جک خودرو و یک عدد آمپیلی کشف که به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهم ۳۱ ساله سابقه دار پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به بزه انتسابی به ۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو معترف گردید، متهم نیز جهت شناسایی دیگر مالباختگان تحت نظر می باشند.

منبع خبر: رکنـا