متاسفانه بامداد امروز، ملیکا محمدی بازیکن خوب و با کیفیت باشگاه خاتون بم و تیم ملی فوتبال بانوان ایران، در سانحه دلخراش رانندگی جان به جان آفرین، تسلیم کرد. باشگاه استقلال، این ضایعه و فقدان تلخ را به جامعه ورزش و فوتبال ایران بالاخص جامعه فوتبال بانوان ایران، باشگاه خاتون بم و همچنین دوستان و […]

ملیکا محمدی.استقلال .پرسپولیس .فوتبال بانوان - پیام تسلیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در پی درگذشت ملیکا محمدی

متاسفانه بامداد امروز، ملیکا محمدی بازیکن خوب و با کیفیت باشگاه خاتون بم و تیم ملی فوتبال بانوان ایران، در سانحه دلخراش رانندگی جان به جان آفرین، تسلیم کرد.

باشگاه استقلال، این ضایعه و فقدان تلخ را به جامعه ورزش و فوتبال ایران بالاخص جامعه فوتبال بانوان ایران، باشگاه خاتون بم و همچنین دوستان و خانواده ملیکا محمدی تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال، برای آن مرحومه بالاترین درجات و برای بازماندگان، صبر مسالت دارد. روح درگذشته شاد و یادش همواره، گرامی باد.

در این سانحه دو بازیکن دیگر تیم خاتون بم یعنی بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی که در خودروی زنده‌یاد ملیکا محمدی بودند، مجروح شده‌اند و در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند. باشگاه استقلال، برای این دو بازیکن عزیز، آرزوی شفا و بهبودی عاجل دارد.

همچنین باشگاه پرسپولیس، درگذشت ملیکا محمدی، بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان و خاتون بم را به خانواده محترمش و جامعه فوتبال تسلیت گفت.

منبع: خبـر ورزشی