پس از به ثمر رسیدن گل تیم گل گهر سیرجان که بازیکنان تیم استقلال اعتقاد داشتند در شرایط آفساید به ثمر رسیده در دقایق پایانی نیمه اول داور مسابقه یک پنالتی به سود تیم استقلال اعلام کرد. پیام حیدری داور این دیدار در دقیقه آخر نیمه اول با ادامه یک ضربه پنالتی شرایطی ایجاد کرد […]

اشتباهات داوری .فوتبال - شتباهات داوری در سیرجان ادامه دارد

پس از به ثمر رسیدن گل تیم گل گهر سیرجان که بازیکنان تیم استقلال اعتقاد داشتند در شرایط آفساید به ثمر رسیده در دقایق پایانی نیمه اول داور مسابقه یک پنالتی به سود تیم استقلال اعلام کرد.

پیام حیدری داور این دیدار در دقیقه آخر نیمه اول با ادامه یک ضربه پنالتی شرایطی ایجاد کرد که این مسابقه در نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد.

نوذر رودنیل کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره صحنه خطای صورت گرفته در محوطه جریمه تیم گل گهر سیرجان که داور آن را پنالتی اعلام کرد توضیح داد: «در آن صحنه توپ ابتدا به بازوی راست بازیکن برخورد کرده و سپس به دستش خورد و در چنین صحنه‌ای داور باید ادامه بازی را اعلام کند که داور این مسابقه به اشتباه خطای پنالتی گرفت».

وی معتقد بود در لحظه برخورد توپ به دست بازیکن تیم گل گهر سیرجان هیچ تعمدی صورت نگرفته و داور به اشتباه در آن لحظه به ضرر تیم گل گهر پنالتی اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: نظر کارشناس داوری درباره گل گل‌گهر به استقلال/ آفساید بود یا نبود؟

منبع: خبـر ورزشی