تیم پرسپولیس امروز از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان شمس آذر قزوین بود که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲-۱ سرخ‌پوشان پایان یافت. در این بازی گولسیانی در دقایق ۲+۴۵ و ۸۰ (از روی نقطه پنالتی) هر دو گل سرخپوشان را به ثمر رساند و حسین گودرزی نیز تک گل […]

تیم پرسپولیس امروز از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان شمس آذر قزوین بود که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲-۱ سرخ‌پوشان پایان یافت.

در این بازی گولسیانی در دقایق ۲+۴۵ و ۸۰ (از روی نقطه پنالتی) هر دو گل سرخپوشان را به ثمر رساند و حسین گودرزی نیز تک گل قزوینی‌ها را وارد دروازه بیرانوند کرد.

علی نعمتی در دقیقه ۶۲ این بازی با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا شاگردان گل‌محمدی حدود ۳۰ دقیقه ۱۰ نفره به بازی ادامه دهند.

پرسپولیسی‌ها با کسب سه امتیاز این بازی، ۲۵ امتیازی شدند و به رده سوم جدول رسیدند و با توجه به توقف استقلال و شکست سپاهان، دوباره به جمع مدعیان لیگ بازگشت.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (۸۹ – شهاب زاهدی)، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی (۸۵ – محمدمهدی احمدی)، میلاد سرلک (۸۵ – سینا اسدبیگی)، دانیال اسماعیلی‌فر، نبیل باهویی (۸۵ – مسعود ریگی)، سعید صادقی (۸۵ – وحدت هنانوف) و گئورگی گولسیانی.

پرسپولیس ۱۰ نفره طلسم را شکست/ بازگشت باشکوه سرخ‌ها به لیگ با دبل گلزنی ستاره گرجستانی

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، امیرمحمد نسایی، عیسی مرادی (۷۰- مصطفی احمدی)، امیرمسعود سرآبادانی، محمدرضا رضایی (۸۴ – محمد پاپی)، حسین گودرزی، صادق بوصبیح، علی‌اصغر اعرابی، هومن ربیع‌زاده و علی آزادمنش.

پرسپولیس ۱۰ نفره طلسم را شکست/ بازگشت باشکوه سرخ‌ها به لیگ با دبل گلزنی ستاره گرجستانی

داور: کوپال ناظمی

بازی در نیمه نخست از سرعت قابل قبولی برخوردار بود و تیم شمس‌آذر با نمایشی هجومی تیم پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داد. حملات شاگردان سعید دقیقی در اواسط نیمه راه به جایی نبرد و این بار پرسپولیسی‌ها نبض بازی را دراختیار گرفتند تا در نهایت در دقیقه ۲+۴۵ گئورگی گولسیانی با ضربه روی کرنر دانیال اسماعیلی‌فر گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند تا شاگردان گل‌محمدی برنده به رختکن بروند.

 اما در نیمه دوم ورق خیلی زود برگشت و شمس‌آذر در همان ابتدای نیمه دوم با هجوم همه جانبه به محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت شدند که ضربه بازیکن شمس‌آذر پس از برخورد به دستان نعمتی پنالتی شد و بیرانوند ضربه پنالتی را گفت اما در ریباند حسین گودرزوی در دقیقه ۴۸ دروازه‌ پرسپولیس را باز کرد تا همه چیز دوباره مساوی شود.

تیم پرسپولیس که بعد از دریافت گل تساوی نمایش خبی نداشت با اخراج علی نعمتی در دقیقه ۶۲ ده نفره شد و این شوک به تیم گل‌محمدی کرد تا بهتر بازی کند.  در ادامه پرسپولیس با یک بازیکن کمتر به گل دوم هم رسید و با پنالتی‌ای که نبیل باهویی گرفت گولسیانی در دقیقه ۸۱ موفق به دبل گلزنی شد.

در ادامه بازی مدافعان پرسپولیس فشار شمس‌آذری‌ها را تحمل کردند تا به سه امتیاز شیرین در این مسابقه برسند. 

منبع: خبـر ورزشی