حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی اظهارات انتساب داده شده به وی در مورد همراهی ۴۰۰ محافظ با رئیس جمهور در مراسم افتتاح متروی پرند را تکذیب کرده و گفت در ماجرای افتتاح خط مترو پرند رئیس جمهور با مردم گفتگوی رو در رو و صمیمی داشتند. […]

حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی اظهارات انتساب داده شده به وی در مورد همراهی ۴۰۰ محافظ با رئیس جمهور در مراسم افتتاح متروی پرند را تکذیب کرده و گفت در ماجرای افتتاح خط مترو پرند رئیس جمهور با مردم گفتگوی رو در رو و صمیمی داشتند.

 

ادعای عجیب در رابطه با سفر رئیسی به پرند تکذیب شد!

 

حجت الاسلام نوروزی، با انتقاد از تحریف مصاحبه‌اش با یکی از رسانه ها در مورد مراسم افتتاح متروی پرند، ضمن تکذیب همراهی ۴۰۰ تا ۵۰۰ محافظ با رئیس جمهور در مراسم افتتاح متروی پرند گفت: مصاحبه من در این باره تحریف شده و در آن دخل و تصرف صورت گرفته است.

 

نماینده مردم رباط کریم و پرند اظهاراتش در مورد محافظان رئیس جمهور را تبیین کرد و اظهار داشت: من نگفتم که آقای رئیسی در این مراسم محافظان زیادی داشت بلکه عنوان کردم که نیروهای بسیج و انتظامی برای انجام وظایفشان سر پُست‌شان حضور داشتند.

 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به رویکرد مردمی آیت الله رئیسی در سفرهای استانی ادامه داد: در جریان مراسم افتتاحیه مردم پرند رو در رو و بدون واسطه مشکلاتشان را با رئیس جمهور مطرح کردند.

 

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد بود این گونه مصاحبه های تحریف شده از سوی رقبای انتخاباتی اش که در برخی رسانه ها نفوذ دارند، انتشار داده می شود و گفت: هر هفته شایعه ای را در باره من مطرح می کنند و این هفته هم نوبت شایعه پراکنی آنها درباره ماجرای افتتاحیه مترو پرند بوده است.

 

پنجشنبه ۹ دی ماه با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی متروی پرند به تهران به بهره برداری رسید.در این مراسم که با حضور برخی اعضای کابینه، مسئولان استان تهران و محلی و مردم پرند برگزار شد، مسیر ۲۰ کیلومتری متروی پرند به فرودگاه امام خمینی به صورت دو خط رفت و برگشت افتتاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.با توجه به اینکه افتتاح متروی پرند با بهره برداری و تحویل ۴ هزار واحد مسکن در این شهر همزمان شده بود، میزان استقبال مردم از رئیس جمهور در هنگام بهره برداری از این پروژه ها، قابل توجه بود.

همشهری آنلاین

+