به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز تیم‌های پرسپولیس و شمس آذر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۲ بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی تمام شد. پرسپولیس پس از ۲ تساوی مقابل تیم‌های […]

- پرسپولیس 10 نفره با دبل گولسیانی شمس آذر را شکست داد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز تیم‌های پرسپولیس و شمس آذر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۲ بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی تمام شد.

پرسپولیس پس از ۲ تساوی مقابل تیم‌های استقلالی لیگ برتر با این برد هفتمین برد خود در این فصل را کسب کرده و با ۲۵ امتیاز در رتبه سوم ایستاد. شمس آذر نیز پس از ۸ بازی متحمل شکست شد تا تا با ۱۷ امتیاز در رده نهم باقی بماند.

داور: کوپال ناظمی

کمک‌ها: فرهاد فرهادپور و بهمن عبداللهی

کارت زرد: امید عالیشاه از پرسپولیس/ محمدرضا رضایی از شمس آذر

کارت قرمز: علی نعمتی(۶۳) از پرسپولیس/ سعید دقیقی(سرمربی) از شمس آذر

گل: گئورگی گولسیانی(۱+۴۵ و ۸۱- پنالتی) برای پرسپولیس/ حسین گودرزی(۴۷) برای شمس آذر

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه(۸۹- شهاب زاهدی)، علی نعمتی، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک(۸۵- مسعود ریگی)، سروش رفیعی، سعید صادقی(۸۵- مهدی احمدی)، مهدی ترابی(۸۵- سینا اسدبیگی) و نبیل باهویی(۸۵- وحدت هنانوف)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، امیر محمد نسایی، عیسی مرادی(۷۰- رحمان جعفری)، امیر مسعود سرآبادانی، محمدرضا رضایی(۸۴- محمد پاپی)، حسین گودرزی(۲+۹۰ ارشیا سرآبادانی)، صادق بوصبیح(۷۰- مصطفی احمدی)، علی اصغر اعرابی، هومن ربیع‌زاده و علی آزادمنش

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا