حسین خبیری عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی پرسپولیس مقابل شمس آذر در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم فدراسیون فوتبال یک فکر اساسی به وضعیت داوری داشته باشد چرا که آنها هم آدم‌های زحمت کشی هستند و حتما یک مشکلات و کمبودهایی وجود دارد. شریف‌ترین قشر داوران هستند که امیدوارم فدراسیون در خصوص آنها فکری […]

- طعنه سنگین مدیر پرسپولیس به باشگاه استقلال با اشاره به ماجرای جعل امضا

حسین خبیری عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی پرسپولیس مقابل شمس آذر در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم فدراسیون فوتبال یک فکر اساسی به وضعیت داوری داشته باشد چرا که آنها هم آدم‌های زحمت کشی هستند و حتما یک مشکلات و کمبودهایی وجود دارد. شریف‌ترین قشر داوران هستند که امیدوارم فدراسیون در خصوص آنها فکری داشته باشد.

او ادامه داد: بازی خیلی خوبی بود. تیم ما ۱۰ نفره شد اما خوب بازی کرد و سه امتیاز بازی را کسب کرد. از بازیکنان، کادر فنی، یحیی گل‌محمدی و مخصوصا هوادران تشکر می‌کنم. هواداران خانم هم در این هوای سرد زحمت کشیدند و به استادیوم آمدند. خداراشکر ۳ امتیاز بازی را کسب کردیم.

خبیری در واکنش به غیبت درویش گفت: لزومی ندارد مدیرعامل تیم هر بازی در استادیوم باشد. برخی بازی‌ها من می آیم اما شاید برای او کاری پیش آمده و باید بگویم که خبری ندارم.

خبیری در واکنش به خبر جعل امضا و دور زدن قانون در باشگاه‌های فوتبال گفت: باید بگویم در برخی باشگاه‌ها این اتفاقات می‌افتد. اینکه چه کاری باید صورت بگیرد در حوزه تخصصی من نیست و باید دستگاه‌های نظارتی در خصوص آن تصمیم گیری کنند و مراجع امنیتی به جعل بودن یا نبودن آن ورود کنند. در همه باشگاه‌ها این اتفاق نمی افتد بلکه در برخی از باشگاه‌های جعل و … صورت می‌گیرد. امیدوارم مراجع پیگیری کنند و باید بگویم در تخصص من نیست و به آن ورود نمی کنم.

منبع: خبـر ورزشی