گئورگی گولسیانی پس از پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین گفت: بازی واقعاً سختی بود و هر مسابقه در ایران دشوار است. با مشکلاتی روبه‌رو هستیم که روی آن کار می‌کنیم. امیدوارم این پیروزی، گام اول برای بردها و موفقیت‌های بزرگ و همچنین تکرار قهرمانی‌های سال گذشته باشد. فصل گذشته همه جام‌ها […]

- واکنش گولسیانی به زدن پنالتی بعد از اتفاقات الدحیل و انتخاب کنعانی‌زادگان

گئورگی گولسیانی پس از پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین گفت: بازی واقعاً سختی بود و هر مسابقه در ایران دشوار است. با مشکلاتی روبه‌رو هستیم که روی آن کار می‌کنیم. امیدوارم این پیروزی، گام اول برای بردها و موفقیت‌های بزرگ و همچنین تکرار قهرمانی‌های سال گذشته باشد. فصل گذشته همه جام‌ها را بردیم و در پرسپولیس، در هر تورنمنت باید قهرمان شویم.

  وی در مورد برتری پرسپولیس در این مسابقه، با وجود اخراج علی نعمتی در دقیقه ۶۲ تصریح کرد: در فوتبال می‌توان ۱۰ نفره هم پیروز شد. بازیکن ما دو کارت زرد گرفت و شرایط راحتی نداشتیم. به هر حال پرسپولیس کلاس بالایی دارد و از موقعیت‌های خودمان استفاده کردیم.

مدافع پرسپولیس درباره گل دوم خودش به شمس آذر اظهار کرد: صاحب ضربه پنالتی شدیم که ایستادن پشت آن پس از آن پنالتی مقابل الدحیل از دست دادم، از لحاظ روانی آسان نبود. زدن این ضربه بسیار سخت بود، اما تصمیم گرفتم این پنالتی را بزنم.

گولسیانی در پاسخ به این پرسش که اگر محمد حسین کنعانی‌زادگان در زمین باشد، اجازه می‌دهد که پنالتی پرسپولیس را بزند یا خیر، خاطرنشان کرد: حسین بازیکن و شوتزن بسیار خوبی است. پیروزی تیم برای من بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد و اگر هر بازیکنی از من بخواهد، اجازه می‌دهم که پنالتی پرسپولیس را بزند. زدن ضربه پنالتی آسان نیست.

وی در این مورد که برای سومین بار، در یک مسابقه دو مرتبه برای پرسپولیس گلزنی می‌کند، گفت: هر گلی که بزنم، برای تیمم خوشحال هستم؛ به‌ویژه اگر سه امتیاز بازی را بگیریم.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۱۰ نفره طلسم را شکست/ بازگشت باشکوه سرخ‌ها به لیگ با دبل ستاره گرجستانی

منبع: خبـر ورزشی