مهدی ترابی بعد از پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی جلوی شمس آذر داریم. انصافاً شمس آذر تیمی جوان و شجاع است. بازی‌های‌شان را دیده بودیم و در تمام بازی‌ها خوب بازی کرده بودند. به آنها تبریک می‌گویم. سه امتیاز مهمی […]

- پرسپولیس به جدول نگاهی ندارد/ خداراشکر شرمنده نشدیم

مهدی ترابی بعد از پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی جلوی شمس آذر داریم. انصافاً شمس آذر تیمی جوان و شجاع است. بازی‌های‌شان را دیده بودیم و در تمام بازی‌ها خوب بازی کرده بودند. به آنها تبریک می‌گویم. سه امتیاز مهمی بود که توانستیم کسب کنیم و خدا را شکر توانستیم این کار را انجام بدهیم. به هواداران‌مان تبریک می‌گویم، سه امتیاز مبارک‌شان باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که بعد از تساوی استقلال و شکست سپاهان در دیدارهای هفته چهاردهم آیا امکان قهرمانی پرسپولیس در نیم‌فصل وجود دارد، گفت: ما تلاش می‌کنیم در این دو بازی باقیمانده‌ای که داریم بتوانیم شش امتیاز را کسب کنیم. تلاش‌مان را می‌کنیم و به جدول نگاهی نداریم. فقط تمرکزمان روی بازی‌های آینده‌مان است.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره شدت تشویق هواداران با وجود اخراج بازیکن این تیم، تصریح کرد: آنها لطف دارند. خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم و توانستیم بازی را با نتیجه خوب تمام کنیم.

ترابی در پاسخ به این پرسش که وقتی نام حاج قاسم سلیمانی را می‌شنود یاد چه چیزی می‌افتد، تأکید کرد: مردانگی؛ مگر چیزی بالاتر از مردانگی داریم؟

منبع: خبـر ورزشی