پس از نتایج ضعیف پرسپولیس همراه با حمید استیلی و شکست مقابل استقلال در جام حذفی، سرانجام کادر مدیریتی این باشگاه با استعفای استیلی موافقت کرد تا زمینه برای حضور مصطفی دنیزلی سرمربی مشهور و پرافتخار فوتبال ترکیه در ایران فراهم شود و او برای دومین مرتبه هدایت پرسپولیس را بر عهده بگیرد. دنیزلی بامداد […]

پس از نتایج ضعیف پرسپولیس همراه با حمید استیلی و شکست مقابل استقلال در جام حذفی، سرانجام کادر مدیریتی این باشگاه با استعفای استیلی موافقت کرد تا زمینه برای حضور مصطفی دنیزلی سرمربی مشهور و پرافتخار فوتبال ترکیه در ایران فراهم شود و او برای دومین مرتبه هدایت پرسپولیس را بر عهده بگیرد.

دنیزلی بامداد سوم دی ماه سال ۱۳۹۰ به تهران آمد و قبل از پرواز حرف‌های جالبی پیرامون پرسپولیس بر زبان آورد. دنیزلی با تاکید بر این‌که هنوز خود را یک پرسپولیسی می‌داند، ادامه داد: اگرچه چند سالی است که از پرسپولیس دور هستم اما اخبار این تیم را دنبال می‌کنم. می‌دانم پرسپولیس الان شرایط مطلوبی ندارد اما هواداران باید به من کمک کنند تا یک پرسپولیس قدرتمند بسازم. شرایط پرسپولیس در حال حاضر مناسب نیست اما برای نیم‌فصل دوم باید با قدرت بیشتری حاضر شویم ولی در کنار این مسئله، هدف اصلی خودم را بر پایه موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا استوار خواهم کرد.

دنیزلی اگرچه توانست دربی برگشت را با پرسپولیس ببرد و همراه با قرمزپوشان از مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم صعود کند ولی در مجموع نتایج ارزشمندی نگرفت و به همین خاطر تابستان سال ۹۱، مانوئل ژوزه پرتغالی جانشین او شد.

زیرنویس‌گردی| مصطفی دنیزلی: هنوز خودم را یک پرسپولیسی می‌دانم/ هدفم موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیاست

منبع: خبـر ورزشی