حسین بادامکی پس از برد خانگی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل شمس آذر، گفت: فکر می‌کنم یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد که به نظرم پنالتی نبود. داور یک کارت زرد به نعمتی داد داد و در ادامه هم ۱۰ نفره شدیم. شمس آذر تیم خوب و باکیفیتی است که در دیدارهای خارج از […]

- واکنش مشکوک بادامکی به شایعه مذاکره پرسپولیس با علی قلی‌زاده

حسین بادامکی پس از برد خانگی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل شمس آذر، گفت: فکر می‌کنم یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد که به نظرم پنالتی نبود. داور یک کارت زرد به نعمتی داد داد و در ادامه هم ۱۰ نفره شدیم. شمس آذر تیم خوب و باکیفیتی است که در دیدارهای خارج از خانه خیلی خوب نتیجه گرفته بود. بچه‌ها واقعاً تلاش کردند، به‌ویژه بعد از ۱۰ نفره شدن انرژی زیادی گذاشتند و خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.

وی درباره حمایت هواداران در بازی امروز گفت: پرسپولیس همیشه نشان داده که هواداران وقتی خیلی خوب حمایت کنند، نتیجه لازم را می‌گیرد. امروز هم این اتفاق افتاد. جا دارد از آنها و همچنین از بچه‌ها و کادر فنی که زحمت کشیدند، تشکر کنم.

بادامکی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس در نیم فصل تقویت می‌شود؟ گفت: قطعاً باید این اتفاق رخ دهد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا اختلاف بیرانوند و کنعانی‌زادگان را تأیید می‌کنید؟ عنوان کرد: نه، اصلاً چنین چیزی نیست.

بادامکی درباره حضور علی قلی‌زاده در ورزشگاه اینکه با او صحبتی برای حضور در پرسپولیس شده است یا نه، گفت: فعلاً صحبتی نیست. او امروز لطف کرد و آمد و بازی را دید و خوشحال شدیم که او را دیدیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا گل‌محمدی لیست ارائه کرده است یا نه؟ گفت: هنوز لیستی داده نشده است.

منبع: خبـر ورزشی