به گزارش زیرنویس از قزوین ، آتش پاد قدیر موسی خانی گفت:طی تماس شهروندان درساعت ۱۵:۳۱ دقیقه باسامانه ۱۲۵ آتش نشانی بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان آتش‌نشانان خود از ایستگاه‌های ۵پونک و۴مینودر رابه محل حادثه اعزام کرد.  وی افزود: در جریان این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید در حال حرکت در مسیر بلوارآیت ا‌‌.. […]

به گزارش زیرنویس از قزوین ، آتش پاد قدیر موسی خانی گفت:طی تماس شهروندان درساعت ۱۵:۳۱ دقیقه باسامانه ۱۲۵ آتش نشانی بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان آتش‌نشانان خود از ایستگاه‌های ۵پونک و۴مینودر رابه محل حادثه اعزام کرد. 

وی افزود: در جریان این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید در حال حرکت در مسیر بلوارآیت ا‌‌.. باریک بین به سمت ورودی بلوار پیامبر اعظم ص بوده که به دلایل نامشخصی کنترل خود را از دست می‌دهد و پس از انحراف از مسیر،واژگون و متوقف می‌شود.

IMG_20231224_211329_486

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به محبوس و مصدوم شدن سرنشین این خودرو(خانم) عنوان کرد: نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از رسیدن به محل نسبت به رهاسازی فرد محبوسی اقدام وبا نصب علائم هشدار‌دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جریان برق خودرو‌، صحنه حادثه را ایمن‌سازی کردند.

موسی خانی یادآور شد: نیروهای عملیاتی در ادامه با استفاده از تجهیزات ویژه نجات نسبت به باز کردن درب خودرو اقدام کرده ، با احتیاط وی را از داخل خودرو خارج و برای اعزام به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی قزوین خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل و تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

لیلا بیگدلی/ قزوین 

منبع خبر: رکنـا