رئال مادرید در هفته‌های آینده به دلیل مصدومیت و محرومیت با مشکلاتی در خط دفاع روبرو خواهد شد. مصدومیت زانوی داوید آلابا در پایان فصل تنها باعث عمیق‌تر شدن مشکلات در قلب خط دفاعی لوس‌بلانکوس شده و انتظار می‌رود کارلو آنچلوتی در بازار ژانویه به دنبال راه چاره بگردد. تمرکز بر جذب یک بازیکن باتجربه […]

- مدافع رئال به رکورد منفی راموس رسید

رئال مادرید در هفته‌های آینده به دلیل مصدومیت و محرومیت با مشکلاتی در خط دفاع روبرو خواهد شد. مصدومیت زانوی داوید آلابا در پایان فصل تنها باعث عمیق‌تر شدن مشکلات در قلب خط دفاعی لوس‌بلانکوس شده و انتظار می‌رود کارلو آنچلوتی در بازار ژانویه به دنبال راه چاره بگردد. تمرکز بر جذب یک بازیکن باتجربه به صورت قرضی یا از طریق قرارداد کوتاه‌مدت برای پوشش غیبت آلابا و دیگران خواهد بود.

یکی از بازیکنانی که در بازی‌های ابتدایی ژانویه غیبت خواهد داشت ناچو فرناندس، کاپیتان باشگاه است که در برد ۱-۰ خارج از خانه مقابل آلاوس در ۲۱ دسامبر کارت قرمز دریافت کرد. ناچو حداقل دو بازی را از دست خواهد داد و انتظار می‌رود تا قبل از پایان سال ۲۰۲۳ محرومیت او اعلام شود. ناچو پیش از این در این فصل به دلیل کارت قرمز مقابل خیرونا دو بازی را از دست داد و ممکن است این بار با سه بازی محرومیت مواجه شود.

از زمانی که سرخیو راموس در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ دو کارت قرمز دریافت کرده بود، این اولین بار است که یکی از بازیکنان رئال مادرید در یک فصل دو کارت قرمز می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی