اخیرا یکی از بازیکنان تیم ملی که رفتارهایش در زمین مسابقه و فضای مجازی حاشیه‌ساز شده است با قهر سرمربی خود مواجه شده و در بازی آخر انجام‌شده تیمش در لیست ۲۰ نفره قرار نگرفت. اوبه همین بهانه ممکن است شانس همراهی تیم ملی درجام ملت‌ها را از دست بدهد و هم‌اکنون امیر قلعه‌نویی در […]

تیم ملی فوتبال, فوتبال - بازیکن پرحاشیه فوتبال؛ ممکن است از تیم ملی هم خط بخورد!

اخیرا یکی از بازیکنان تیم ملی که رفتارهایش در زمین مسابقه و فضای مجازی حاشیه‌ساز شده است با قهر سرمربی خود مواجه شده و در بازی آخر انجام‌شده تیمش در لیست ۲۰ نفره قرار نگرفت. اوبه همین بهانه ممکن است شانس همراهی تیم ملی درجام ملت‌ها را از دست بدهد و هم‌اکنون امیر قلعه‌نویی در حال بررسی است که این بازیکن را برای همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا دعوت کند یا نه.

البته دلیل خط خوردن این بازیکن اسمی تنها رفتارهای ناشایست در اردوی تیم باشگاهی‌اش نیست. او در اردوی تیم ملی هم چند بار با رفتارهایش حاشیه‌ساز شده بود و حتی با صدور رای از سوی کمیته اخلاق هم مواجه شد. با توجه به تکرار این رفتارها از سوی بازیکن مربوطه در تیم باشگاهی‌اش امیر قلعه‌نویی برای دعوت از این بازیکن دچار تردید شده و ممکن است برای آخرین اردوی تیم ملی روی نام او قلم قرمز بکشد.

تیم ملی به منظور حضور شایسته در جام ملت‌های آسیا ۱۲ دی تمرینات هماهنگی و آماده‌سازی را در تهران آغاز می‌کند و تا چند روز دیگر خط خوردن این بازیکن از لیست تیم ملی به خبر مهم رسانه‌های ایرانی تبدیل خواهد شد. این می‌تواند یک تلنگر جدی هم برای این بازیکن باشد که در ادامه مسیر مرتکب اشتباه نشود.

منبع: خبـر ورزشی