امید باقری، رئیس برنامه‌ریزی آتش‌نشانی اصفهان روز سه‌شنبه گفت: برخورد یک دستگاه خودروی «بی ام دبلیو» با درخت در خیابان هزار جریب اصفهان که شب گذشته رُخ داد، به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن سه نفر از سرنشینان آن مُنجر شد.     وی افزود: این حادثه ساعت ۱:۴۰ دقیقه بامداد دوشنبه به […]

 امید باقری، رئیس برنامه‌ریزی آتش‌نشانی اصفهان روز سه‌شنبه گفت: برخورد یک دستگاه خودروی «بی ام دبلیو» با درخت در خیابان هزار جریب اصفهان که شب گذشته رُخ داد، به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن سه نفر از سرنشینان آن مُنجر شد.

 

ببینید راننده اصفهانی چه بلایی بر سر این BMW آورده است!

 

وی افزود: این حادثه ساعت ۱:۴۰ دقیقه بامداد دوشنبه به مرکز فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد که بلافاصله اکیپ ایستگاه‌ های ۱۲ و پنج به همراه خودروی حامل تجهیزات نجات به محل حادثه اعزام شدند.

 

تصریح کرد: در این حادثه خودروی حامل چهار سرنشین به شدت با جداول و درختان وسط خیابان برخورد کرده و سرنشینان در درون خودرو محبوس شده بودند.

 

وی ادامه داد: چهار سرنشین محبوس با استفاده از تجهیزات نجات و ست هیدرولیک از خودرو خارج شدند اما جوان ۲۲ ساله‌ای از سرنشینان بدلیل بدلیل شدت جراحات در دم جان باخته بود.

 

باقری گفت: سه سرنشین مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

 

خیابان «هزار جریب» واقع در جنوب شهر اصفهان دارای شیب تُندی است که سالانه تصادف‌های زیادی بدلیل رعایت نکردن سرعت مطمئنه در آن رُخ می‌دهد.

همشهری آنلاین

+