علیرضا رضایی دروازه‌بان استقلال پس از جدایی از جمع آبی‌ها به شمس آذر قزوین پیوست تا فرصت بازی بیشتری پیدا کند، اما تاریخ فسخ این بازیکن باعث شد تا این دروازه‌بان جوان نتواند قرارداد خود را ثبت کند و برای تیم قزوینی به میدان برود. رضایی مدتی در تمرینات شمس آذر شرکت می کرد تا […]

استقلال .دوازه بان استقلال .فوتبال .سربازی بازیکن فوتبال - دروازه‌بان استقلالی رفتن به سربازی را انتخاب می‌کند!

 علیرضا رضایی دروازه‌بان استقلال پس از جدایی از جمع آبی‌ها به شمس آذر قزوین پیوست تا فرصت بازی بیشتری پیدا کند، اما تاریخ فسخ این بازیکن باعث شد تا این دروازه‌بان جوان نتواند قرارداد خود را ثبت کند و برای تیم قزوینی به میدان برود.

رضایی مدتی در تمرینات شمس آذر شرکت می کرد تا آمادگی خود را حفظ کند اما حالا حدود دو ماه است که دیگر در تمرینات شاگردان دقیقی شرکت نمی کند. با مشکلی که در قرارداد رضایی وجود دارد او نمی تواند تا نیم فصل قرارداد خود را ثبت کند، اما به نظر می رسد که این دروازه‌بان مقصد جدیدی را برای بازی کردن انتخاب کند. با توجه به عملکرد خوب علیرضا جعفرپور در قفس توری شمس آذر و همچنین حضور سینا سعیدی فر، خبر هایی به گوش می رسد که احتمال زیاد رضایی در نیم فصل به تیم دیگری بپیوندد.

خبر دیگری که درباره رضایی شنیده می شود این است که او به دنبال سرباز شدن است و احتمالا راهی یک تیم نظامی شود. با اینحال هنوز چیزی قطعی نشده است و باید منتظر ماند و دید که دو طرف در نیم فصل چه تصمیمی می گیرند.

منبع: خبـر ورزشی