حرکت جنجالی بازیکنان پرسپولیس مقابل چشم تماشاگران خبرساز شد
حرکت جنجالی بازیکنان پرسپولیس مقابل چشم تماشاگران خبرساز شد

ورزش سه نوشت: پرسپولیس موفق شد در یک بازی سخت و تا حدودی پایاپای تیم جوان، سرحال و خوش انرژی شمس آذر قزوین را به سختی شکست دهد.در این مسابقه پرسپولیس با وجود ده نفره شدن و چیزی حدود ۳۵ دقیقه بازی با یک بازیکن کمتر موفق به کسب پیروزی شد تا این برد در […]

- حرکت جنجالی بازیکنان پرسپولیس مقابل چشم تماشاگران خبرساز شد

ورزش سه نوشت: پرسپولیس موفق شد در یک بازی سخت و تا حدودی پایاپای تیم جوان، سرحال و خوش انرژی شمس آذر قزوین را به سختی شکست دهد.
در این مسابقه پرسپولیس با وجود ده نفره شدن و چیزی حدود ۳۵ دقیقه بازی با یک بازیکن کمتر موفق به کسب پیروزی شد تا این برد در روز‌های سخت و بحرانی سرخ‌ها دراماتیک و شیرین باشد.

در این مسابقه با توجه به شرایط تیم پرسپولیس در هفته‌های گذشته و نتایج اخیرش تعداد تماشاگران زیادی برای حمایت به ورزشگاه نیامدند، اما همان ۶-۵ هزار نفری که در ورزشگاه بودند برای تیم محبوب‌شان سنگ تمام گذاشتند و درحالی‌که نمی‌خواستند مقابل هیاهوی تماشاگران شمس آذر کم بیاورند از یک جایی به بعد تشویق‌هایشان را قطع نکردند.

اما اتفاق عجیب درست بعد از پایان بازی رقم خورد. در شرایطی که پرسپولیس با تلاش، جنگندگی و همت بازیکنانش در این مسابقه پیروز شد بعد از سوت پایان وقتی اعضای تیم به سمت خروجی زمین حرکت کردند، صدای طبل معروف برای آماده باش جهت تشویق ایسلندی شنیده شد و در شرایطی که تصور می‌شد بازیکنان و اعضای کادر فنی بمانند و مقابل سکو‌های روبه‌روی جایگاه ایسلندی بروند، اما بازیکنان بدون سر و صدا و ری اکشن خاصی زمین را ترک کردند.

در عین حال خیلی زود صدای طبل‌ها هم قطع شد و تماشاگران پرسپولیسی روبه‌روی جایگاه، فقط امید عالیشاه که به عنوان آخرین نفر در حال ترک زمین بود را به‌شدت تشویق کردند.

به نظر می‌رسد بازیکنان پرسپولیس هنوز به‌خاطر اتفاقات بازی با الدحیل از هواداران‌شان ناراحتند چرا که در روز شکست و تساوی سایر مدعیان قهرمانی لیگ برتر، رسیدن به پیروزی مقابل تیم خوب شمس آذر آن‌هم با ده نفر قاعدتا باید شرایطی را فراهم می‌کرد تا اعضای تیم این پیروزی را با آن عده از هواداران صبور خود که همیشه پای کار و حامی آن‌ها هستند، جشن بگیرند، اما چنین نشد.

منبع: اطلاعات انلاین