به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، محمد العاطفی وزیر دفاع دولت پیشبرد امور یمن در سخنانی اعلام کرد که برای این کشور هیچ خط قرمزی وجود ندارد و هر احتمالی نیز ممکن است محقق شود. العاطفی با اشاره به قدرت نظامی یمن ادامه داد: ما بر آمادگی رزمی خود برای برخورد با تمامی گزینه‌ها […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، محمد العاطفی وزیر دفاع دولت پیشبرد امور یمن در سخنانی اعلام کرد که برای این کشور هیچ خط قرمزی وجود ندارد و هر احتمالی نیز ممکن است محقق شود.

العاطفی با اشاره به قدرت نظامی یمن ادامه داد: ما بر آمادگی رزمی خود برای برخورد با تمامی گزینه‌ها و فرضیه‌های احتمالی تاکید می‌کنیم. تسلیحات راهبردی ما بازدارنده هستند و بُرد آن‌ها فراتر از انتظارات دشمنان است.

وزیر دفاع دولت پیشبرد امور یمن تاکید کرد: یمن به خوبی حق خود جهت اشراف ژیواستراتژی بر تنگه باب المندب را حفظ می‌کند.

وی افزود: هدف ائتلاف صهیونیستی- آمریکایی مجبور نمودن یمن به دست‌کشیدن از حمایت از فلسطین است. به واشنگتن، تل‌آویو، لندن و هر کشوری که با آنان هم‌پیمان است تاکید می‌کنیم که یمنِ امروز با یمنِ دیروز تفاوت دارد.

العاطفی با اشاره به چگونگی عملیات نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ وتنگه باب المندب گفت: تمامی کشتی‌های جهان به جز کشتی‌هایی که نیروهای مسلح یمن مشخص کرده‌اند در امان خواهند بود.

گفتنی است نیروهای مسلح یمن پس از حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار بی‌رحمانه ملت فلسطین در این باریکه، در حمایت از فلسطینیان به عملیات طوفان الاقصی پیوستند و اعلام کردند تا زمانی که این حمله‌ها متوقف نشود، کشتی‌های صهیونیستی و کشتی‌هایی را که به سوی اراضی اشغالی در حرکت باشند هدف قرار خواهند داد. نیروهای مسلح یمن در این راستا عملیات‌های موفقی را انجام داده‌اند و آسیب‌های زیادی را به دریانوردی رژیم صهیونیستی و بندرهای واقع در جنوب اراضی اشغالی وارد کرده‌اند.

منبع: مـهر