به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یحیی سنوار رهبر حماس در نوار غزه طی دو روز اخیر نامه‌ای مهم و طولانی را برای رئیس و اعضای دفتر سیاسی این جنبش ارسال و طی آن به دستاوردهای گردان‌های قسام در نبرد بی‌سابقه با ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و وارد کردن […]

به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یحیی سنوار رهبر حماس در نوار غزه طی دو روز اخیر نامه‌ای مهم و طولانی را برای رئیس و اعضای دفتر سیاسی این جنبش ارسال و طی آن به دستاوردهای گردان‌های قسام در نبرد بی‌سابقه با ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و وارد کردن ضربات و تلفات سنگین به آن‌ها اشاره کرده است.

منابع نزدیک به حماس تاکید کردند که سنوار در این نامه گفته گردان‌های قسام در جریان حمله زمینی دشمن صهیونیستی به غزه حدود ۵ هزار افسر و نظامی اسرائیلی را هدف قرار داده که یک سوم آن‌ها کشته شده، یک سوم هم به شدت مجروح شدند و یک سوم دیگر دچار معلولیت دائم شدند. او در رابطه با خودروهای جنگی دشمن نیز نوشته که ۷۵۰ خودرو به طور کلی یا جزئی منهدم شدند.

سنوار در بخش دیگری از این نامه آورده است که گردان‌های قسام ارتش صهیونیستی را در هم کوبیده و همچنان به وارد کردن ضرباتی سخت و دردناک به آن ادامه می‌دهد و زیر بار شروط دشمن نخواهد رفت.

یحیی سنوار در این نامه از پایداری مردم فلسطین در نوار غزه قدردانی و تاکید کرد که ساکنان نوار غزه نمونه بی‌نظیری از جانفشانی، قهرمانی، جوانمردی و همدلی را از خود به نمایش گذاشتند و وظیفه رهبران سیاسی است فوراً در تلاش برای التیام زخم‌ها و رنج‌های این مردم و تقویت پایداری آن‌ها باشند.

نامه سنوار به رهبران حماس به دنبال پیشنهادهای رژیم صهیونیستی به این جنبش از طریق واسطه‌های مصری و قطری در خصوص آتش‌بس موقت در غزه ارسال شده است. این در حالی است که جنبش حماس اعلام کرده دیگر خبری از آتش‌بس موقت نخواهد بود بلکه هدف این جنبش توقف کامل جنگ علیه غزه است.

منبع: مـهر