واکنش دوومیدانی کار کشورمان بابت احضار به کمیته انضباطی
واکنش دوومیدانی کار کشورمان بابت احضار به کمیته انضباطی

امیر زمانپور دوومیدانی کار کشورمان درباره وضعیتش اظهار کرد: در حال حاضر تمرینات خود را زیر نظر سجادی ادامه می‌دهم و تقریبا ۲ ماه دیگر مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا را داریم که میزبانی این دوره را ایران برعهده دارد و آماده می‌شوم که در این مسابقات بهترین نتیجه را برای کشورم به دست آورم […]

- واکنش دوومیدانی کار کشورمان بابت احضار به کمیته انضباطی

امیر زمانپور دوومیدانی کار کشورمان درباره وضعیتش اظهار کرد: در حال حاضر تمرینات خود را زیر نظر سجادی ادامه می‌دهم و تقریبا ۲ ماه دیگر مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا را داریم که میزبانی این دوره را ایران برعهده دارد و آماده می‌شوم که در این مسابقات بهترین نتیجه را برای کشورم به دست آورم و افتخار آفرینی کنم. خدا را شکر از لحاظ بدنی وضعیت خوبی را دارم و تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتم.

زمانپور درباره انتخاب مهدی مبینی به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت:  به نظرم انتخاب خوبی صورت گرفته است و ان شا الله با برنامه ریزی که فدراسیون انجام می‌دهد به اهداف خود برسیم. ماه گذشته مسابقات صحرانوردی کشور در گیلان را داشتیم و با وجود اینکه ماده تخصصی ام نبود، اما خدا را شکر توانستم مقام سوم به دست آورم.

دوومیدانی کار کشورمان درباره حواشی رخ داده در مسابقات صحرانوردی گفت: تصمیم بر این شد که من به نمایندگی از استان کردستان که کار و زندگی ام در این شهر است، در این مسابقات  شرکت کنم. با توجه به فعالیت‌هایی که در استان همدان داشتم چند روز قبل از مسابقات با رئیس هیئت دوومیدانی استان همدان در این‌ باره صحبت کردم و از این بابت مشکلی نبود.

او افزود: بعد از پایان مسابقات صحرانوردی، مسئولان هیئت دوومیدانی همدان طی اطلاعیه‌ای  من را بدون هیچ دلیلی به کمیته انضباطی احضار و من را متهم به کار غیر اخلاقی و غیر ورزشی کردند و این موضوع رسانه‌ای شد، فقط به این دلیل که من از طرف استان کردستان در این مسابقات شرکت کردم. به طور حتم هیئت دوومیدانی همدان باید بابت این تهمت ناروایی که زده است پاسخگو باشد و موضوع را با فدراسیون دوومیدانی هم مطرح کردم و قرار شد پیگیر کار‌های من باشند.

باشگاه خبرنگاران