علیرضا خانی عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال درحالی طی روزهای گذشته از بابت جعل و سوءاستفاده از نام و امضای وی از علی خطیر و فرشید سمیعی مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره این باشگاه شکایت کرد که درحال‌حاضر شنیده می‌شود در اقدامی متقابل باشگاه استقلال از عضو هیئت‌مدیره خود شکایت کرده و آن را هم به ثبت […]

استقلال .جعل امضا استقلال - داستان جعل امضا در استقلال وارد فاز جدید شد

علیرضا خانی عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال درحالی طی روزهای گذشته از بابت جعل و سوءاستفاده از نام و امضای وی از علی خطیر و فرشید سمیعی مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره این باشگاه شکایت کرد که درحال‌حاضر شنیده می‌شود در اقدامی متقابل باشگاه استقلال از عضو هیئت‌مدیره خود شکایت کرده و آن را هم به ثبت رسانده است.

در این خصوص شنیده‌ها حکایت از آن دارد که در رابطه با شکایت خانی از مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره، باشگاه استقلال منتظر صدور قرار منع تعقیب از سوی بازپرس پرونده است تا شکایت خود به اتهام تهمت، افترا و نشر اکاذیب را پیگیری کند. این درحالی است که شنیده می‌شود باشگاه استقلال از خانی به‌دلیل انتشار اسامی و مشخصات متشاکی آن هم در زمانی که پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی بوده، شکایت خود را ثبت کرده است.

به‌نظر می‌رسد با این ترکیب مدیریتی، شکاف و اختلاف بین اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال آن هم درحالی‌که تیم فوتبال این باشگاه در صدر جدول به سر می‌برد پایان ندارد. هرچند شنیده‌ها حکایت از آن دارد که به‌احتمال بسیار زیاد این ترکیب طی روزهای آینده بر هم می‌خورد و خانی از این جمع رفتنی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: سندروم جعل و طوفان اتهام؛ هت‌تریک خطرناک برای خطیر!/ یک شکایت دیگر از مدیران استقلال؛ یعنی تخلف دیگری نیست؟

منبع: خبـر ورزشی