گلزن ترین مدافعان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال چه کسانی بودند؟
گلزن ترین مدافعان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال چه کسانی بودند؟

 هفته چهاردهم لیگ برتر بیش از تمام تیم‌ها به کام پرسپولیس تمام شد تا سرخپوشان بار دیگر خود را به جمع مدعیان لیگ برتر اضافه کنند. شاگردان گل‌محمدی که با توجه به نتایج هفته‌های اخیر از جمع بالانشین‌ها دور شده بودند، با پیروزی مقابل شمس آذر قزوین و با توجه به شکست سپاهان و توقف […]

- گلزن ترین مدافعان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال چه کسانی بودند؟

 هفته چهاردهم لیگ برتر بیش از تمام تیم‌ها به کام پرسپولیس تمام شد تا سرخپوشان بار دیگر خود را به جمع مدعیان لیگ برتر اضافه کنند.

شاگردان گل‌محمدی که با توجه به نتایج هفته‌های اخیر از جمع بالانشین‌ها دور شده بودند، با پیروزی مقابل شمس آذر قزوین و با توجه به شکست سپاهان و توقف استقلال موفق شدند ضمن صعود در جدول فاصله خود را با تیم‌های مدعی کمتر کنند. در این بازی گئورگی گولسیانی هر دو گل سرخپوشان را به ثمر رساند تا یکی از بهترین بازیکنان تیمش و هفته چهاردهم لیگ برتر باشد.

مهمترین اتفاق هفته چهاردهم شاید شکست خانگی سپاهان مقابل آلومینیوم اراک بود. جایی که شاگردان مجتبی حسینی دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند تیم آماده مورایس را در خانه خود شکست دهند و تب داغ لیگ برتر فوتبال را در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول به اوج خود برسانند. احمد گوهری دروازه‌بان،‌ سید مهران موسوی مدافع و عارف حاجی عیدی مهاجم تیم آلومینیوم از بهترین بازیکنان تیم‌شان در این جدال سخت بودند.

تیم منتخب هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال:

دروازه‌بان: احمد گوهری (آلومینیوم)

مدافعان: گئورگی گولسیانی (پرسپولیس)، سیدمهران موسوی (آلومینیوم)، شایان مصلح (ذوب‌آهن) و مسیح زاهدی (گل‌گهر)

هافبک‌ها: سامان نریمان جهان (پیکان)، حسین زامهران (نساجی)، علیرضا کاظمی (استقلال خوزستان) و کوین یامگا (استقلال)

مهاجمان: عارف حاجی عیدی (آلومینیوم) و جواد محمدی (ذوب‌آهن)

منبع : تسنیم 

باشگاه خبرنگاران