یکی از شروطی که جواد نکونام از همان روزهای آغازین حضورش در استقلال، مطرح کرده بود، تجهیز هرچه بهتر کمپ ناصرخان حجازی و مطلوب کردن وضعیت در محل اصلی تمرین استقلال بود. مسئله‌ای که ریکاردو ساپینتو سرمربی فصل قبل آبی پوشان هم روی آن تاکید فراوانی داشت و حتی بر سر آن با علی فتح‌الله‌زاده […]

- یک کارخانه‌دار ۴۰۰میلیون برای استقلال خرج کرد!

یکی از شروطی که جواد نکونام از همان روزهای آغازین حضورش در استقلال، مطرح کرده بود، تجهیز هرچه بهتر کمپ ناصرخان حجازی و مطلوب کردن وضعیت در محل اصلی تمرین استقلال بود. مسئله‌ای که ریکاردو ساپینتو سرمربی فصل قبل آبی پوشان هم روی آن تاکید فراوانی داشت و حتی بر سر آن با علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق استقلال دچار چالش شد.

پیرامون شکل تجهیز کمپ حجازی جالب است بدانید یکی از دوستان نزدیک جواد نکونام که خیلی هم استقلالی به حساب می‌آید، به واسطه رفاقت با سرمربی تیم رقم قابل ملاحظه‌ای را از جیب خودش برای آنجا هزینه کرده است. این شخص کارخانه رنگ سازی دارد و تامین رنگ بخش اعظمی از محوطه کمپ را بر عهده گرفته است.

این طور که برخی از اطرافیان تیم می‌گویند، او چیزی در حدود ۴۰۰ میلیون تومان رنگ در اختیار استقلالی‌ها گذاشته تا این مکان را به شکلی کاملاً مناسب تزیین کنند.

منبع: خبـر ورزشی