هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۹ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است.  در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان، […]

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۹ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است.

 در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۰ میلیون و ۷۹۱ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۲۰۶۳ دلار است.

        کاهش قیمت دلار و درهم در مرکز مبادله ارزی/ یورو صعودی شد

در معاملات امروز (سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران ، هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۲ هزار و ۹۳۶ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۹ هزار و ۴۳ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۳۶۷ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۳ هزار و ۷۳ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با کاهش قیمت نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۶۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۶۳۱ تومان است.

 کاهش قیمت دلار و درهم در مرکز مبادله ارزی - سه شنبه 5 دی 1402

 

قیمت طلا قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/10/5

تسنیم

منبع خبر: رکنـا